The Three Corners Rihana Resort deluxe reviews

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

geweldig

alles aanwezig nette kamer , goed eten , personeel stelt alles in het werk voor je een geweldige vakantie te geven . enig minpuntje te veel ronselaars voor een massage of een boot tochtje te kunnen verkopen persoonlijk vond ik dit wel vervelend.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Fijn gemoedelijk resort

Aan te raden vooral voor ouderen daar zijn veel Nederlanders en Belgen en heel fijn personeel

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

Een absolute aanrader !

Wij zijn in februari voor de 3e keer naar Three Corners Rihana geweest om even de winter te doorbreken. Het is een fantastische accommodatie, schoon,vriendelijk personeel, mooie kamers,prima bedden en het eten is geweldig. Er is een pizzeria, Vegan restaurant, en je kan gratis in 2 andere hotels eten. Wij hebben alle jaren zon gehad. Er is een strand, rustig zwembad, kinder zwembad, zwembad met animatie team. Zoek je gezelligheid of wil je rust er is voor ieder wat wils. Kortom een aanrader !! De gastvrijheid staar hier bovenaan en wij komen zeker weer terug.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2024

Egypte altijd zonnig

Wij komen al voor de 14e keer bij Three Corners Rihana in El Gouna. Geweldig resort met alle vrijheid die je je kunt wensen.

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2024

Alles goed geregeld

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Het Rihanna resort is een heel mooi netjes en verzorgd resort

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2024

Gastvrij resort

Een prima verblijf in dit resort. Met super vriendelijke medewerkers. De omgeving is volkomen veilig, zonder opdringende verkopers

Hr. J. van Leeuwen
Laatst bijgewerkt: 17 december 2023

Geweldig resort

In 1 woord genoten

Hr. L.H.M. van der Werf
Laatst bijgewerkt: 29 november 2023

Lawaai

Veel lawaai vanwege onderhoud ‘‘s morgens en lawaai door de airco overleg gehad met de receptie en ‘‘s middags kregen we al nieuwe kamers gewoonweg “toppie”

Hoofdingang Three Corners Rihana