Sheraton Miramar Resort El Gouna reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

SHERATON el gouna

Mooi, voor groot deel gerenoveerd hotel. Zwembaden vonden wij niet 5 ster waardig (wat verouderd voornamelijk de kleinere). En het eten vonden wij al helemaal niet 5 ster waardig. We hebben niet 1 x echt lekker gegeten en cocktails etc echt niet te doen.. jammer van het all inclusieve, want wij zijn lekker in El gouna gaan eten de laatste paar dagen. Verder wel heel vriendelijk personeel en nette kamers, wij zaten aan het heerlijk rustig strandje direct aan ons terras.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Geen 5 sterren

Alleen met bijbetaling van 45 euro per nacht krijg je gerenoveerde kamer. Dat hebben we niet gedaan. Dus oudere kamer, waar overgordijnen gedeeltelijk los hingen. Wel ruime kamer en heerlijk verwarmd zwembad. Fitness: oude apperatuur. Restaurant: verse jus d’orange is soort ranja. Alleen keihart gekookte eieren. Coctails ben den peil, in de haven veel betere coctails en icecoffee.

Mw. S.J. Atmosoerodjo e/v de Wilde
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2023

Erg goed hotel

Hotel is mooi, vriendelijk personeel die erg behulpzaam zijn. Ruime kamers en erg ruim balkon met 2 ligbedden. Bediening aan het zwembad (ook lunch), geen handdoekje leggen. En nagenoeg geen Russen.

Hr. P. Haring
Laatst bijgewerkt: 25 april 2023

1 minpunt bij laat vertrek

Wij moesten 12 uur kamer verlaten en om 18 uur werden opgehaald.Kamer kon niet verlengd worden vanwege bezetting. Voor de koffers geen aparte ruimte stonden buiten in de zon.Geen verkleedruimte aanwezig.Douchen op strand of zwembad enige optie maar je koffer heb je daar niet bij de hand.Dit was niet handig.Niet verwacht bij dit mooie hotel.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Fantastisch schoon hotel prijs kwaliteit echt goed in verhouding

Zeer mooi en schoon Hotel service is uitmuntend niets is teveel het eten is van zeer goede kwaliteit en de werknemers zijn super aardig en behulpzaam! Wifi is goed en al je even van het resort af wil is de haven of de stad goed bereikbaar met de tuc tuc.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

rustig, ruim opgezet, schoon, klantgericht

Het resort is gelegen aan prachtige lagunes. Hierdoor geeft het een kleinschalig gevoel. Het resort is keurig aangelegd, goed onderhouden en zeer schoon. Eten is gevarieerd en men is goed ingesteld op en op de hoogte van voedselallergieen. Ruime kamers met voldoende faciliteiten. Geen massahysterie maar een ontspannen en verzorgde vakantie.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2022

Heel fijn hotel om te kunnen relaxen

Prima ligging van het hotel met verschillende strandmogelijkheden (van intieme strandjes tot strand direct aan de kust) Leuke variatie in eet-mogelijkheden. Standaard buffet in het grote restaurant, een Italiaans ingericht restaurant, intiem/romantisch eten en een 1001 eet ervaring. Leuk bedacht allemaal.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2020

Mooi complex

Jammer dat de keuken zo simpel is voor een extra all inclusive bijna iedere dag hetzelfde eten dit had zeker beter gekund

Laatst bijgewerkt: 17 december 2019

top hotel

Goed hotel, prima service, vriendelijkheid personeel buitengewoon.

Laatst bijgewerkt: 17 april 2019

Prachtige gelegen op de lagune aan de rode zee

ElGouna is een mooi opgezet vakantiedorp aan de rode zee. Alle resorts zijn gelegen op een eigen eiland. Je kunt hier heerlijk genieten van de zon gaan snorkelen cq duiken in de rode zee om de prachtige onderwaterwereld te verkennen. Er zijn ook voldoende excursie mogelijkheden om je actief te vermaken.

Fijne zwembaden
Italiaans eten