61 beoordelingen voor Hotel Sheraton Miramar Resort in El Gouna Rode Zee

8.6
    Wilmy
    op 19.09.2018:

Top Resort Hotel

Heerlijke en mooie vakantie gehad in Hotel Sheraton Miramar resort. Iedereen heel vriendelijk en erg behulpzaam. Nog nooit zo’n mooie vakantie gehad.
    Het staat bij ons op nr 1.
    We gaan volgend jaar weer terug.
    We missen het nu al.

G&S
    op 16.04.2019:

Prachtige gelegen op de lagune aan de rode zee

ElGouna is een mooi opgezet vakantiedorp aan de rode zee. Alle resorts zijn gelegen op een eigen eiland. Je kunt hier heerlijk genieten van de zon gaan snorkelen cq duiken in de rode zee om de prachtige onderwaterwereld te verkennen. Er zijn ook voldoende excursie mogelijkheden om je actief te vermaken.

janny
    op 30.03.2019:

Super goed,gezellig veilig

We hebben heerlijk naar ons zin gehad.Vriendelijk personeel en dat was overal waar je kwam maakte niet uit van tuin man tot de obers toe En over het eten niets te klagen elke dag wat anders en ontbijt tot aan diner prima.

Rebecca
    op 06.12.2017:

Mooi hotel

Het Sheraton Miramar heeft een geweldige ligging! Super mooi!! een groot park tussen het water aangelegd. El Gouna zelf is op dezelfde manier gebouwd en is ook zeer bewonderingswaardig!
    Het hotel krijgt binnenkort een facelift, opzich wel nodig denk ik om met de tijd mee te gaan; maar verwacht nu geen 'oude troep'... integendeel wij vonden het wel gezellig en heeft wat meer autentieke details als de nieuwe aankleding (er stond een banner in de hal met toekomstige foto's.
    De slaapkamer was super ruim!! en wat echt heerlijk was op het park is dat (voor zover we het konden zien) alle kamers op het terras of balkon hun eigen ligbedjes (met kussen) hadden, zeker als het in het hoogseizoen druk zou zijn erg prettig. Ook heel fijn was het dat er GEEN handdoekje werd gelegd bij strand en zwembad; wellicht omdat het zo rustig was maar ook omdat er voldoende ligbedden (gezellig per twee gerangschikt) over de hele rand van het park stonden (en ook dus bij de huisjes)
    Het eten was erg goed; voldoende afwisseling, en heel belangrijk! de hele week geen last gehad van mijn (zeer gevoelige) darmen dus een grote Plus!!
    Drinken ook goed; alleen jammer dat de koffie iets beter had gekund ;) Tip voor het hotel: zet een GOED koffiebonen apparaat op de 'wijnboot' ! Overdag was deze gezellige plek nu steeds leeg en het zou een perfecte plek voor een goed koffie-moment zijn.

Janet
    op 14.11.2017:

heerlijk luxe hotel met veel mogelijkheden

heerlijk hotel.schoon en erg vriendelijk personeel, eten goed en gevarieerd, het was niet overdreven druk dus we konden zowel op het strand als bij het zwembad ons plekje vinden. 1 klein minpuntje was dat het zeewatertemperatuur erg koud was...

Marike
    op 02.05.2017:

Heerlijk rustig hotel met zeer behulpzaam personeel!

Dit hotel is echt een aanrader!

Pluspunten:
    - Zeer goede bedden.
    - een zeer service gericht hotel! Het personeel zowel in het restaurant, receptie, animatieteam, schoonmaakteam en degene die werken aan het zwembad en strand zijn erg behulpzaam.
    - Goede shuttle service naar het centrum van El Gouna
    -Pinautomaat is in het hotel aanwezig.
    - Padi Duikschool.

Aandachtsgebieden:
    - De hoeveelheid verkopers van services rondom het hotel die je informatie willen geven over hun diensten bij het zwembad en het strand. Dit maakt het iets minder relaxed. Het management zou bijvoorbeeld bepaalde vastgestelde uren kunnen aangeven waarop zij hun rondje kunnen doen en hierop toezien.
    - het bandje om je pols zodat duidelijk is wat voor een klant je bent voor het hotel. Het bandje was vrij scherp zodat je jezelf vrij frequent ermee sneed. Het zou mooi zijn als het bandje af zou kunnen doen, wanneer het niet nodig zou zijn om deze te dragen.
    - Ik heb gevlogen met NESMA airlines. Dit is een absolute afrader! Erg krappe zitplekken en geen goede service.

Ik kom zeker terug!

Groet, Marike Kersten

M
    op 07.11.2016:

Geweldig hotel en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Komen hier ieder jaar echt een fantastisch hotel, prachtige tuinen, schoon en zeer goede kamers. Het eten is er ook top!

M
    op 05.03.2015:

Top resort in alle opzichten!!!

Kamers prima, goede bedden, personeel vriendelijk en behulpzaam, eten goed, gratis taxi naar golfbaan en gratis busje naar het stadje, kortom een topper dit hotel

« 1 2 3 4 5 6 7 8
  • G&S
    op 16.04.2019:

ga er lekker genieten !

• janny
    op 30.03.2019:

We raden het bij iedereen aan super schoon en veilig.

• Wilmy
    op 19.09.2018:

Voor en aan iedereen aan te raden. Heerlijke ligging, wij lagen op 9102/9103 Heerlijk rustig bij het stilstrand.

• Rebecca
    op 06.12.2017:

Wij waren er laatste week november en het weer was er overdag heerlijk zonnig 25C, we hadden alleen te weinig lange broeken mee ;) elke dag als de zon onder is (al rond 17:00 uur) moet je een lange broek aan voor de kou en een lange mouw shirt/trui. Eind november is het zeer! rustig op he park dus voor de liefhebber een uitstekende tijd!

• Janet
    op 14.11.2017:

het hotel is zeker aan te bevelen.

« 1 2 3 4 5