Club Paradisio El Gouna Red Sea (ex Labranda) reviews

Rotering
Laatst bijgewerkt: 11 februari 2024

Gezinsvakantie

Heel fijn hotel! Ruime kamers met zitje en 2 ligstoelen! Het personeel doet er alles aan om het na de zin te maken.Vriendelijk na kinderen toe. Het eten is gevarieerd en top!

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2020

Prima plek met entertainment als je ervan houdt.

Liggen oké aan t strand. Kite surfen prima ivm getijden Let op bij wie je een motorboot tochtje boekt, zit verschil in. En op t strand komen ze ons iets te vaak hun diensten aanbieden Verder heerlijke maaltijden en vriendelijk personeel die graag voor tip gaan :-)

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2020

Heerlijk toeven daar

We hadden daar met oudjaar een geweldig buffet. Heel vriendelijk personeel. We waren daar met onze familie van 14 personen.

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2020

Geweldig resort. Vriendelijk personeel en prima prijs / kwaliteit verhouding

Mooi all inclusive resort. Verbleven tijdens de kerstdagen. Erg genoten van het mooie weer, heerlijke eten en de rust. Vanuit het resort werden leuke activiteiten georganiseerd. Zo was er in de middag een 17 meter lange slagroomtaart met heerlijk verse fruitsapjes, kwam kerstavond de kerstman aan met zijn kameel en werden er cadeautjes aan de kinderen uitgedeeld. Geweldig! Het ontbijt en diner waren voortreffelijk! Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Het personeel was gastvrij en vriendelijk. Er was geen minibar op de slaapkamer, maar dagelijks werden er wel flesjes water neergezet. Prijs / kwaliteit was zeker oké. Het dine around viel wat tegen. Hier konden we maar 1x gebruik van maken, andere avonden kon het niet of zat het vol. Gelukkig was het eten bij het hotel goed, maar desondanks zou het leuk geweest zijn om af en toe tijdens een week vakantie elders te eten.

Laatst bijgewerkt: 5 november 2019

Zeer mooi gelegen. Uiterst attent personeel zowel aan receptie, restauranr als aanet zwembad. Watersporten in overvloed, zij het betalend. Onze familie bestond uit groep van 11 pers. Golf, wakeboard, duiken, snorkeling, waterski,... wij hebben dit allemaal gedaan! Minpunt: aperitief 's avonds, geen of weinig ijsblokjes, geen cocktails met impory alcohol, geen gepaste glazen. Gelukkig kan je dan terecht in El Gouna.