Vakantiebeoordelingen Worbis

• Lokale bevolking
    • Shopmogelijkheden
    Fr. Woning
    op 23.08.2017:

Een kleine plaats , waar we eeen kleine week verbleven .

WORBIS heeft de nodige winkels en supermarkten , als attractie is er een Berenpark , we zijn er geweest , maar het viel heel erg tegen . We hebben maar een beer gezien een wolf en dieren uit de kinderboerderij . Gelukkig kregen we groepskorting . In het dorp word veel aandacht gevraagd voor het Berenpark .-------------- Door een dorp loopt een riviertje wat men gedeeltelijk ondergronds heeft weggewerkt .

Top accommodaties in Worbis

Van deze bestemming bestaan onvoldoende beoordelingen om een toplijst te tonen.

Toon alle accommodaties in Worbis

Worbis is geschikt voor *

• Fietsen obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling
  • Winkelen obv 1 beoordeling

Worbis is een niet al te grote plaats, met voldoende voorzieningen.

Er zijn o.a een Berentuin en verschillende mooie vakwerkhuizen.

Op deze pagina vind je informatie over Worbis. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Worbis? Je vindt hier 1 hotels Worbis en 0 appartementen Worbis. Vrijwel elk hotel Worbis heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Worbis vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Worbis:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Worbis over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Worbis, shoppen Worbis en bezienswaardigheden Worbis. Ook vind je hier eventuele foto’s Worbis en het actuele weer Worbis. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Worbis achter!