130 beoordelingen voor Hotel Zur Linde in Schermbeck Rijn

7.1
    Ko Zwijnenburg
    op 02.10.2012:

gezellig gelegen familiehotel

Kamers vielen tegen. i.p.v. 3 persoonskamer, was het een duidelijke 2 persoons, waar een stretcher was bij gezet.

En de 4 persoons (2 volwassenen en 2 kinderen) was heel krap met een 2 persoons- en een stapelbed.

Personeel niet vriendelijk. Ontbijt sober, maar prima.

Patrick
    op 16.08.2012:

Wat een onvriendelijk personeel en een slecht georganiseerd hotel

Bij aankomst was er geen, zoals gereserveerd, 4 persoons kamer meer beschikbaar. Dus we konden na een half uur, met 2 kleine vermoeide kids, een 3 persoons kamer krijgen met een extra bed. (op de 3 persoons was al bijna geen ruimte, laat staan als er nog een 4e bed bij moest!) dit hebben we niet geaccepteerd, dus we konden eventueel via hun in een ander hotel een 2x 2persoons kamer krijgen. Hiermee hebben we ingestemd en nadat de vrouw terug kwam, was er plotseling toch een 4 persoons kamer beschikbaar. Eenmaal hierop aangekomen, bleek het wederom een kleine kamer te zijn met 3 gewone bedden en een extra militair opklap bedje, die niet eens in elkaar was gezet, te zijn! Aangezien het ondertussen al bijna 2200 uur was, en wij het ook al redelijk zat waren om steeds het hotel door gestuurd te worden, en de kids doodop waren zijn we hier maar gaan slapen. Mijn vrouw is nog naar de receptie geweest om 2 glazen appelsap te halen, en kreeg 2 pakken mee, waarvan 1 al aangebroken was. Ikzelf ben nog een biertje gaan drinken en kon die de volgende dag bij het uitchecken afrekenen.
    De volgende morgen tijdens het ontbijt was het helemaal een chaos! Deze ontstond omdat dezelfde dame, die ons de vorige avond had "geholpen" uit haar slof schoot tegen een ander Nederlands gezin, omdat een 2 jarig kind aan tafel zat te kruimelen. Het kind moest netjes leren eten omdat andere gasten ook aan een schone tafel moesten kunnen zitten na hun. Hoe kun je dit van een 2 jarig kind verwachten, en hoe kun je dit zeggen tegen gasten, terwijl de tafel ernaast waar wij zaten vol met koffie vlekken zat!! Dit werd opgevangen door meerde Nederlandse gezinnen die daar aanwezig waren, dus iedereen nam het voor dit gezin op en de dame van het hotel ging er ook meteen vandoor! Het gezin in kwestie heeft ook meteen de tafel boos verlaten en zijn meteen gaan uitchecken.
    Voor ons was dit ook de druppel en ik heb meteen de kids in de auto gezet en ben daarna gaan uitchecken. Bij het uitchecken kreeg ik een rekening van €13,50!! Ik vroeg of dit voor dat biertje en de 2 pakken appelsap was, want dit vond ik nogal veel voor anderhalve pak appelsap. Toen zei ze ook nog doodleuk van, ja waarom ben je dan niet terug gekomen daarmee? Toen zei ik van wat denk je zelf, gisteren ben ik al 4 keer het hele hotel door gestuurd en dan kan ik voor een pak appelsap weer doen? We lagen al helemaal bovenin en in een ander gedeelte dus was wel mooi geweest!
    Toen heb ik gezegd dat ik alleen wou betalen voor dat biertje en 1 pak appelsap en ik wou dan een compensatie voor dat aangebroken pak, maar dat ging niet! Dus ik ben hiermee niet accoord gegaan. Dus uiteindelijk hoefde ik helemaal niks meer te betalen. Want de rekening ging naar het reisbureau! Toen was ik er klaar mee en ben weg gegaan, en dan krijg ik ook nog eens dreigementen achter me aan van die vrouw, succes ermee want dat zul je hard nodig hebben omdat je niet wil betalen en dat ik maar goed moest oppassen! Dus ik ben omgedraaid en heb haar gevraagd van sta je me nu te bedreigen?? Toen is ze snel de keuken in gelopen.
    Kortom, ik voelde me gewoon gediscrimineerd!!
    Wat betreft de openstaande rekening, ik ben bereid om voor zaken te betalen die ik heb verbruikt, maar ik wens niet, zoals ieder ander, opgelicht te worden en al helemaal niet onmenselijk!!

Chantal

Eenvoudig familiehotel

Aangeboden faciliteiten zijn prima.
    Kamers voor 4 misschien net iets te klein.
    Primaontbijt en vriendelijk personeel.

jessy
    op 18.08.2012:

mooi en proper hotel

de kamers waren heel netjes en proper enkel een beetje klein voor 5 bedden te zetten.
    wij sliepen langs de straatkant en met het rijdende verkeer was het heel moeilijk om te slapen met het raam open dit was wel nodig met 5 pers op deze kamer.het ontbijt was mooi verzorgd en lekker het is een heel net en proper hotel

Cees
    op 09.08.2012:

goed om te overnachten, meer niet.

Vrij drukke straat, vooral vanaf half 6 in de ochtend als de bevolking naar hun werk gaat buiten het dorp. Uitslapen kun je dus wel vergeten, daarbij wordt je door de kerkklok op 50 meter afstand wel aan herinnert.Daar in tegen is het personeel wel zeer vriendelijk en behulpzaam!

Miranda
    op 16.08.2012:

Gezellig schoon mooi geegen tov Moviepark

Leuk hotel. Prima familiekamers. Dicht bj Moviepark.

Marianne
    op 03.08.2012:

Leuk familiehotel maar niet nog een keer...

Schoon en vriendelijk ogend hotel

Kleine en benauwde kamer

Kapot bed (bedbodem miste meerdere spiralen)

1 personeelslid onbeleefd en niet vriendelijk

rita
    op 14.08.2012:

Tof en leuk hotel.

Vriendelijke mensen en zeer nette en ruime kamers.

Faciliteiten van Zur Linde

• In/nabij het centrum

Zur Linde is geschikt voor *

• Attractieparken/ Waterparken obv 20 beoordelingen
  • Actief obv 1 beoordeling
  • Culinair obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Schermbeck

Sunday 18-11 Helder/Zonnig
Wednesday 21-11 Helder/Zonnig
Thursday 22-11 Bewolkt
Friday 23-11 Bewolkt
Saturday 24-11 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Zur Linde in Schermbeck, Rijn.

Vakantiepanel.nl heeft 130 vakantie beoordelingen Zur Linde.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Zur Linde vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Zur Linde scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Zur Linde vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Zur Linde en het actuele weer Schermbeck. Bekijk hier ook andere Hotels Schermbeck of Hotels Rijn. Op de pagina van Schermbeck vind je vakantiebeoordelingen Schermbeck en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Zur Linde achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Zur Linde!

• Ko Zwijnenburg
    op 02.10.2012:

Alleen om te slapen is het prima. Maar er is nog geen stoel aanwezig op de kamer. Dus als je op je kamer wilt zitten, moet je op bed gaan zitten.

• jessy
    op 18.08.2012:

om niet met 2 volw en 3 kinderen te gaan want daar is het wat klein voor en voor de rest zeker daar gaan

• Rob
    op 17.08.2012:

Als je tijd over hebt kun je je prima een paar uur vermaken in het nabijgelegen natuurpark Granat.

• Chantal
    op 16.08.2012:

Ijssalon in de hoofdstraat is aan te bevelen!

• Miranda

« 1 2 3 4 5