744 beoordelingen voor Hotel Van Der Valk Gladbeck in Gladbeck Nordrhein Westfalen

Van Der Valk Gladbeck

5.8
    7.2
    6.2
    op 15.11.2015:

Kerstmarkt tocht met een overnachting .

15/11 Vanuit Bussum werden we opgehaald voor de kerstmarkt in onder andere in het plaatsje Xanten . In de namiddag stond de bus weer klaar en die bracht ons naar Het Van Der Valkhotel in Gladbek . Bij de receptie kregen wij de sleutel van kamer 152 . Een paar treetjes af en diverse lange gangen door . Uiteindelijk waren we bij onze kamer . Een zeer ruime kamer met totaal vier bedden . De badkamer met ligbad , wastafel en toilet . De aparte douchcabine was erg klein !!! . Via een openslaande deur kwam je in de tuin . In het gangetje was de garderobe kast . Toen werd het tijd om naar het restaurant te gaan . . . . . . . ..

op 16.11.2015:

Het diner en de volgende dag , het ontbijt .

16/11 Voor het diner hadden wij voldoende tijd en omdat het in een lopend buffetvorm was , kon je op je gemak uitzoeken wat je lekker vond . We begonnen met de soep . daarna diversen salades en tot slot een toetje . Het hotel was al geheel opgetuigd in de kerstsfeer . De volgende morgen het ontbijt . Diversen verse broodjes , worst en of kaas en een ei . Koffie , thee en diversen drankjes . Het zag er goed uit en de smaak en de versheid van de producten , waren prima .

op 15.02.2018:

Weer eens een overnachting in een goed hotel .

We deden een twee daagse reis , met onderweg een lunch in Oberhausen . Laat in de middag richting het plaatsje Gladbeck . Iets verder op was het hotel , bij ons een bekend hotel van , Van Der Valk . Bij de receptie ontvingen wij een aparte sleutel voor onze kamer . Ditmaal op de derde verdieping . Het zag er goed verzorgd uit . Tegen de avond naar het restaurant waar we deelnamen aan het lopend buffet .
    In het hotel waren een groep carnaval vierders , maar daar hadden we verder weinig last van . Na een goede nachtrust ,
    ( we werden op tijd gewekt ). Gingen we naar het restaurant voor het zeer uitgebreide ontbijt , ook dit was in lopend buffet vorm . Na de koffie trokken we verder met de bus en na een bezoek aan de plaats Bocholt , reden we weer richting Nederland .

cobie
    op 29.07.2014:

was een mooi hotel en schoon

wij hadden dit geboekt omdat wij 2dagen movie park met de familie hadden

K.
    op 22.12.2015:

Prima hotel, goede ligging, goed ontbijt

2e x naar dit hotel, weer prima bevallen, goede kamer met een ruim ligbad en goede douche, kussens zijn niet fijn om op te slapen dus eigen kussen mee! verder goed ontbijt zag er netjes en verzorgt uit. alleen problemen met reservering, maar dit was geen fout van het hotel, maar van Prijsvrij/Neckerman! En wat ik jammer vond is dat er op de website stond dat er wellness was, maar dat ze hier nog steeds mee aan het verbouwen zijn dus dat viel tegen!

Linda

Niet duur en goed hotel

Prijs/kwaliteit verhouding is goed. De ontbijtzaal vond ik persoonlijk geen charme hebben, maar het eten was uitstekend en samen met mijn gezin toch steeds een gezellig ontbijt gehad. De kamers zijn netjes en de bedden slapen fijn.

m van de mortel
    op 08.04.2015:

Geen Goed Hotel voor Rust zoekende mensen.

Wij zijn 55 plussers we kwamen voor een paar dagen op rust te komen maar dat is lelijk verstoord door een oosterse bruilof die gasten hadden die daar overnachten. we hadden veel overlast van hart gepraat op de gangen en gillende en huilende kinderen die met de deuren hardt dicht gooide ons uitje is goed verstoord.

Linda
    op 27.08.2014:

prima hotel

Netjes en schoon hotel. Ook goed voor feesten. We zijn hier voor de tweede keer geweest en weer tevreden. Alleen de douche heeft een te harde straal, geen prettig gevoel op je huid. Personeel is vriendelijk.

Faciliteiten van Van Der Valk Gladbeck

• Avontuur obv 4 beoordelingen
  • Naturisme obv 3 beoordelingen
  • Strand obv 1 beoordeling
  • Watersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Gladbeck

Sunday 18-11 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Van Der Valk Gladbeck

Contactinformatie van Van Der Valk Gladbeck

Bohmertstraße 333 D-45964 Gladbeck Gladbeck, Duitsland
T +49 2043 6980 E gladbeck@vandervalk.de

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Van Der Valk Gladbeck in Gladbeck, Nordrhein Westfalen.

Vakantiepanel.nl heeft 744 vakantie beoordelingen Van Der Valk Gladbeck.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Van Der Valk Gladbeck vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Van Der Valk Gladbeck scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Van Der Valk Gladbeck vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Van Der Valk Gladbeck en het actuele weer Gladbeck. Bekijk hier ook andere Hotels Gladbeck of Hotels Nordrhein Westfalen. Op de pagina van Gladbeck vind je vakantiebeoordelingen Gladbeck en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Van Der Valk Gladbeck achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Van Der Valk Gladbeck!

Reisaanbieders voor Van Der Valk Gladbeck

• K.
    op 22.12.2015:

Boek bij dit hotel de luxere kamer! Deze is prima bevallen! En daarnaast is een bezoekje aan CentrO Oberhausen en Sealife Oberhausen zeker een aanrader!

• Linda
    op 16.11.2015:

Centro winkelcentrum Oberhausen (helemaal eind december, dan is er een mooie, gezellige kerstmarkt. Sealife is ook een aanrader.

• Fr. Woning
    op 15.11.2015:

Volgens de brochure , ligt er een park vlak bij het hotel .

• m van de mortel
    op 08.04.2015:

Ga niet naar gladbeck op een feestdag

• Lidya
    op 19.08.2014:

Het is jammer dat we een krakende bed (extra bed) gekregen. Ik dacht aan logeer/camping bed.We zaten in kamer 330 waarvan de douche bij het bad moet vervangen worden.