Vakantiebeoordelingen Trier

8.4
  • Uitgaansgelegenheden
    Fr. Woning
    op 15.12.2016:

Trier een monumentale stad .

We hadden maar een paar uurtjes om te vertoeven in Trier , naast de kerstmarkt , die steeds drukker werd , zijn we nog een paar straatjes door gelopen . Met hier en daar wat historische monumenten . Nog even tijd genomen voor een kop koffie , die in Duitsland erg sterk word geserveerd . Op de terug weg naar de bus liepen we nog een maal door de Porta Nigra .

Fr. Woning
    op 13.12.2016:

Bezoek kerstmarkt tweede dag .

13/12 Na onze overnachting in het plaatsje IRREL , aan de Duitse grens , reden we wat later in de morgen naar de plaats TRIER aan de Moezel . Wij verlieten de bus , vlak bij de Porta Nigra , een blikvanger van de stad . Het was nog niet zo druk in de winkelstraten . Het was voor ons koffie tijd en zijn we in een van de warenhuizen koffie gaan drinken . We bezochten daarna wat winkeltjes , een van de kerstmarkten . Een plein met nog originele vakwerkhuizen . Bij een bakkertje nog wat lekkers gehaald voor op de terug weg . Rond twee uur stond de bus weer voor en reden we in een file richting Holland .

Hans
    op 05.10.2014:

Mooie stad gelegen aan de moezel

Vanaf Trier kan je mooie uitstapjes maken met de auto en of de fiets. Prachtige hellingen met de wijnvelden aan beide kanten van de moezel. Ook te bezoeken kastelen .

Ruud
    op 30.08.2014:

Sfeervolle stad met veel Romeinse bezienswaardigheden.

Gezellige stad met veel indrukwekkende bezienswaardigheden, zoals de Porta Nigra, de Thermen, Amphitheater en musea.

• Expert
    • Uitgaansgelegenheden
    Sandra Habraken
    expert beoordeling
    op 28.07.2012:

Trier is een gezellig Duits stadje aan de Moezel: leuk compact centrum met diverse historische gebouwen, leuke wijnhuizen waar je een proeverij kan doen en gelegen aan de Moezel.

Lees complete beoordeling

Trier is geschikt voor *

• Natuur obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Trier

Monday 23-7 Helder/Zonnig
Tuesday 24-7 Helder/Zonnig
Wednesday 25-7 Helder/Zonnig
Thursday 26-7 Helder/Zonnig
Friday 27-7 Helder/Zonnig
Saturday 28-7 Helder/Zonnig
Sunday 29-7 Bewolkt

Reisaanbieders voor Trier

Op deze pagina vind je informatie over Trier. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Trier? Je vindt hier 8 hotels Trier en 0 appartementen Trier. Vrijwel elk hotel Trier heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Trier vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Trier:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Trier over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Trier, shoppen Trier en bezienswaardigheden Trier. Ook vind je hier eventuele foto’s Trier en het actuele weer Trier. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Trier achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Trier of een last minute Trier? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Trier voor een vliegvakantie Trier.

• Ruud
    op 30.08.2014:

Neem goede wandelschoenen mee.