Feriendorf Waldbrunn reviews

3,7

Laatst bijgewerkt: 1 december 2023

Vieze accommodatie

Het huisje was heel erg vies. De ketel lekte en we voelden ons er niet veilig en niet prettig. We zijn na 2 nachten naar huis gegaan.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

rustig, mooie omgeving en top huisje

Ferienpark Waldbrunn is een mooi, rustig gelegen park. Ons huisje is meer dan positief bevallen. Schoon, netjes en voorzien van luxe (oven, vaatwasser, bbq, lekkere bedden, ed) De eigenaren hebben het huisje (nr 85) in 2017 opgeknapt. Veel groen en ruimte om het huisje heen. Een deel van de huisjes wordt verhuurd, het andere deel niet. Om 23.00u gaat de verlichting uit en is het echt heel donker op het park. Er is een speeltuin voor de kinderen, een voetbalveld en een tennis/skatebaan langs de buitenrand van het park. Dat stelt niet heel veel voor. Bij de receptie zijn ze vriendelijk. Er is ook een wasserette. Inschrijven middels inschrijflijst. Goed geregeld. In de omgeving is genoeg te doen (klimpark, rodelbaan, kanoën, bezoek kasteel Heidelberg, druipsteengrot in Buchen, zwembad naast het park zonder glijbaan, maar met goed restaurantje ernaast) Op het park is wel degelijk animatie, maar dan moet je wel via Vakanz geboekt hebben. Ongeveer 170 Nederlanders hadden in onze week geboekt. Vakanz is een reisbureau voor christelijke vakanties. Als we dit hadden geweten, dan hadden we hier niet geboekt. In de ochtend en middag komen ze bij elkaar. De christelijke liederen overdag en het omroepen wanneer de dienst begint vond ik niet gepast. Als je er met je gezin wilt verblijven en veel uitstapjes maakt is het een prima park. Ons huisje was i.i.g. TOP