Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz reviews

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Park in hotel Berlijn

Heel goed hotel, uitgebreid ontbijt, heel schoon. Zeer tevreden.

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2024

Uitstekend locatie

Centraal gelegen

Laatst bijgewerkt: 30 december 2023

jammer dat het restaurant en bar al om 22.00 sluiten, je kan dan nergens meer een drankje doen. 1x in de avond gebruik gemaakt van het diner, weinig keuze qua warm eten. en er werd slecht aangevuld als er wat op was.

Mw. W. Ruiter
Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

Prachtig hotel

Een groot maar mooi hotel. Geweldig ontbijt, vriendelijke mensen, nette schone kamer op toplocatie

Laatst bijgewerkt: 15 december 2022

Prima ligging, verder niks bijzonders

Het hotel ligt centraal in Berlijn, vanuit het hotel konden we zo de kerstmarkt oplopen! Ook zat er een parkeergarage verbonden aan het hotel, ideaal! Goed gelegen. Het hotel is erg groot en de kamers relatief klein. De zogenoemde “badkamer” zit niet in een afgesloten ruimte, maar naast het bed. Het toilet (in beide kamers) had een penetrante geur. Onze kamer leek niet helemaal schoon te zijn, zonder problemen kregen we een nieuwe (schone) kamer toegewezen. Dit was erg netjes opgelost! Het hotel heeft 20 verdiepingen, het was vaak erg lang wachten op de lift, vooral tijdens het ontbijt, aangezien de lift overal stopt. Soms stonden we wel 10 minuten op een lift te wachten, de trap geeft dan niet de voorkeur als je op een van de hoogste verdiepingen verblijft. Ook het toilet zat niet in de lobby, hiervoor moest je eerst naar de 2e etage?? Dus even snel naar het toilet als je in de buurt was van het hotel, zat er niet in. Het ontbijt was prima, niet veel of uitgebreid. Wat er was, was lekker!