31 beoordelingen voor Hotel Domicil in Berlijn

9.5
    • Ligging t.o.v. centrum
    Sjaak
    op 17.09.2013:

Een pracht hotel voor een verblijf in Berlijn

• Ligging tov OV;
    • goede kamer;
    • goed ontbijt;
    • ligging dicht bij het centrum
    • Verkeerslawaai;
    • geen airco
    Geert
    op 14.06.2013:

ideaal uitgangspunt voor een weekend Berlijn

We hebben genoten van ons weekend Berlijn , heerlijk hotel , openbaar vervoer heel nabij , geweldig , Het weer zat ook ontzettend mee dus ja. wat wil je nog meer ,

c
    op 17.05.2013:

Redelijk, matig, ongeïnteresseerd, te warm, consumpsies te duur.

Personeel zegt niet meer dan het hoognodige. Goede morgen/middag/avond.
    Toen wij aankwamen enkel:"heeft u gereserveerd?".

Niks vragen naar goede reis,of wat we gaan doen, hoe het bevalt,wat we van berlijn vinden. Niks.
    Ook niet tijdens 1 van de 5 dagen verblijf, niet tijdens ontbijt, tijdens een drankje,tijdens de sleutel ophalen,zelfs niet tijdens uitchecken!

Glas fris kost 3 euro! De kamers zijn vreselijk warm.
    Er is geen airco wat echt wel moet!

Elke dag de dekbedden uit de hoezen gehaald en onder een laken liggen zweten.
    De dag erna had de schoonmaak de dekbedden echter weer de hoezen gedaan, keer op keer.

Ramen kunnen niet open want dan kan je niet slapen van het lawaai.

Wij hadden de kleinste kamer (het hotel loopt rond dus is er steeds 1 kamer in het midden van de ronding, die in een "taartpunt" loopt en dus kleiner is, doorgang bij de douche slechts 60cm!) terwijl wij met mijn grote zoon kwamen en het onze huwelijksreis was.
    Dit hadden wij ruim van te voren aangegeven via de e-mail.

De kamer was de 1e dag niet schoon, de 2e wel,maar de dweil was op mijn nachtkastje ! achter gelaten.
    De 3e dag waren de vuile handdoeken niet meegenomen en lagen op een hoop op de grond, Toen wij naar de receptie gingendit te meleden bleken er geen schone meer te zijn!
    De 4e dag hadden we wel schone handdoeken, maar toen maar weer enkel voor 2 personen iv. 3!

De 5e dag konden wij de koffers in het hotel laten, deze werden echter op de gang waar de nooduitgang en ingang van de toiletten waren, gezet.
    Deze plek was uit het zicht van de receptie en medewerkers en dus had iedereen die naar het toilet ging vrij spel om in onze koffers en tassen te zitten!

Er was 1 gratis maaltijd omdat wij meer dan 2 nachten verbleven in dit hotel.
    De avond dat wij de bon, die wij hiervoor hadden gekregen, inleverde, liep de dame in kwestie hiermee weg zonder wat te zeggen, dus wij waren in de veronderstelling dat ze met een menu kaart terug zou komen.
    Echter na een half uur kregen wij alle 3 een bord witte rijst met 3 kleine stukjes vlees en een prutje eroverheen.

Het bleek dat je niet kon kiezen en dit het enige gerecht was wat je kreeg met deze bon! Het was erg weinig, de smaak was wel goed. Maar wat het was????

De gratis wifi/internet, bleek 10 euro per apparaat per dag! te kosten. Het "gratis", was een kleine pc naast de receptie, die alle gasten gratis konden gebruiken!

Het ontbijt was redelijk.Soms te vroeg klaargemaakt zodat de kaas en vleeswaren er zweterig/droog uitzagen.
    1 dag bevroren brood!
    Het was toen heel erg druk (de vrijdagochtend) dit in tegenstelling tot de andere ochtenden, waar we met hooguit 6 andere gasten zaten.

Ook geen eigenaar gezien.

Positief was wel de ligging tov de metro.

GJ
    op 24.04.2013:

Goede locatie, fijn hotel!

Hotel Domicil ligt in een relatief rustige week met een prettige sfeer in de nabijheid van winkels en openbaar vervoer.
    De kamer die wij hadden was zeer ruim, schoon en voorzien van een kitchenette. Het uitgebreide ontbijtbuffet wordt geserveerd op de 7e etage in een prettige lichte en zonnige ruimte voorzien van een dakterras! Er is een gevarieerd aanbod van restaurants in de directe omgeving.

Janna
    op 23.04.2013:

Uitstekend stadshotel!

Domicil is uitstekend gelegen als uitvalsbasis voor een verblijf in Berlijn. Openbaar vervoer is op korte afstand.
    Wij hadden een zeer ruime kamer aan de voorzijde. Voor stedelingen valt het verkeerslawaai mee, zeker 's nachts.
    Domicil serveert een uitgebreid ontbijtbuffet met voldoende keuze op de 7e etage, met goed weer eet je buiten op het dakterras. Het hotel heeft een mediterrane uitstraling en brengt je in een zonnig humeur.

Yvonne
    op 10.04.2013:

prima hotel op een centrale plek in berlijn.

we hebben een goede keus gemaakt met dit hotel.
    aangezien we met 5 personen op zoek waren naar een hotel is het niet eenvoudig om een 2 en 3 pers. kamer te vinden.
    niet alle hotels beschikken over een 3 pers. kamer.
    en dan is Globe een prima reisburo om te zoeken naar een passende oplossing.

Kees en Wilma Dekker
    op 14.01.2013:

Geweldig hotel

Hotel ligt aan de winkelstraat.

En je heb de metro en de bushalte voor de deur.

Nico
    op 08.01.2013:

Prachtig gelegen hotel op loopafstand 5 min lopen station charlotteplatz

Dakterras geweldig om te ontbijten.
    Mooie kamers met alles erop en aan.

Zeer vriendelijk personeel.
    Perfecte ov verbindingen naar alle bezienswaardigheden in Berlijn.

« 1 2 3 4

Faciliteiten van Domicil

Domicil is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Berlijn

Tuesday 22-9 Helder/Zonnig
Wednesday 23-9 Bewolkt
Thursday 24-9 Bewolkt
Friday 25-9 Regen
Regen
Saturday 26-9 Regenbui
Sunday 27-9 Regenbui
Monday 28-9 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Domicil in Berlijn, Berlijn.

Vakantiepanel.nl heeft 31 vakantie beoordelingen Domicil.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Domicil vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Domicil scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Domicil vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Domicil en het actuele weer Berlijn. Bekijk hier ook andere Hotels Berlijn of Hotels Berlijn. Op de pagina van Berlijn vind je vakantiebeoordelingen Berlijn en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Domicil achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Domicil!

• c
    op 17.05.2013:

Er zit een LIDL in de straat. Koop daar je flessen drank en houd deze in de koelkast op je kamer, zodat je niet steeds vor 3 euro per glas een drankje in het hotel hoeft te kopen. Goede aansluiting voor het openbaar vervoer. Bootreis nemen van 3 uur is zeker de moeite waard! Potsdam bezoeken ook. En met bus 100 of 200 kun je ook de hele stad doorreizen. Koop op Berlijn HBF gelijk een Berlin Welcome Card. Veel kortingen op oa. Mc Donalds en Burger King, Musea, entree verschillende bezienswaardigheden en bootreizen en vrij reizen per U en S bahn en bus 100 en 200.. Neem de Card voor zone A en B. Deze gebruik je het meest. Zone C is nodig voor Potsdam, maar je kunt ook een kaartje bijkopen voor enkel zone C. Va piano is geweldig om te eten en rond 7 euro per persoon.

• GJ
    op 24.04.2013:

Neem een Welcome Card voor openbaar vervoer. Openbaar vervoer van en naar de luchthaven is heel goed, stopt op enkele minuten van het hotel.

• Janna
    op 23.04.2013:

Als je niet te veel wilt lopen maak dan gebruik van een Welcome Card Berlin. Plan je dagen per wijk, dat scheelt een hoop heen en weer reizen. Stel je in op veel bouwwerkzaamheden in Berlijn. Bezoek zeker de Berliner Mauergedenkstaette aan de Bernauerstrasse. Restaurants vind je met name rond de Savigny Platz, 15 min. lopen of 1 halte met de S-bahn.

• Yvonne
    op 10.04.2013:

enige tip die ik heb is, plaats een eenpersoonsbed bij ipv een bedbank. is niet erg confortabel kwa slapen. als je een kind bij je hebt is het niet zo'n punt, maar voor een volwassene is het geen goede slaapoptie. dit is eigenlijk ook het enige min punt van ons verblijf.

• Kees en Wilma Dekker
    op 14.01.2013:

Neem bus 100 die komt langs de belangrijkste bezienswaardigheden van Berlijn.

« 1 2 3