Azimut Ku'damm reviews

Laatst bijgewerkt: 26 december 2018

Luxe maar al wat uitgeleefd

Op het eerste gezicht lux hotel maar her en der is er wel wat renovatie nodig. Hier zouden ze ook mee bezig zijn. Bedden en kussens waren erg slecht, de derde nacht waren ze het slechts. Wel centraal gelegen tussen zoo bahnhof en Ku'Dam.

Laatst bijgewerkt: 23 november 2016

goed hotel

bijzonder goed ontbijt buffet en zeer goede ligging

Laatst bijgewerkt: 17 november 2016

Ligging uitstekend!

Het was de eerste keer dat we in Azimut Berlin verbleven en sowieso de allereerste keer in een Azimut Hotel. Beoordelingen die we vooraf hadden gelezen waren vrij positief (we nemen in principe niets onder het cijfer 8 maar we zijn altijd op alles voorbereid). Wel, we vonden het hotel eigenlijk al wat we nodig hadden, relatief ruime kamer, badkamer was wat klein, ontbijt al wat men kan wensen en dan was er uiteraard de ligging, aan Ku'dam, beter kan haast niet. Het hotel leek 'van de oude stijl' met immense trappen, hoge plafonds en ja hier en daar wat slijtage aan de deurlijsten en tapijtejn die hun beste tijd hebben, gehad. Maar wat een muurschilderingen. Het moet ooit een prachtig hotel geweest zijn. Sommigen zullen dit ouderwets vinden maar anderen, zoals wij, hebben het toch WAW gevonden. Conclusie: voor de prijs die men slechts betaalt en voor de korte tijd dat wij er verbleven (een citytrip) is dit hotel aanbevolen.

Eén van de mooie trappen
Een van de fraai geschilderde muren