20 beoordelingen voor Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach in La Romana Zuidkust

8.6
    Rob
    op 27.05.2016:

Prima

Prima Hotel. Groot Complex maar dat merk je niet echt. Als je rust wilt zijn er genoeg plekken om heen te gaan en wil je vermaakt worden kun je dit ook vinden. Alleen de gratis WiFi is amper aanwezig. Je kunt dit wel kopen maar is dan maar voor 1 telefoon.

linda
    op 01.08.2014:

Schitterend Hotel

Schitterend Hotel op een mooi locatie
    Personeel , kwaliteit goed. Eten iets minder, omdat het veel al gericht is op de Italiaanse keuken, maar ze hebben wel
    heerlijke koffie! het is wel een hotel met 80% Italianen, maar daar heb ik geen problemen mee.

Danielle
    op 07.06.2014:

Geweldige locatie vriendelijk personeel

Van 28-05-2014 tot 5-6-2014 in dit resort verbleven echt een geweldige vakantie gehad veel te doen voor jong en oud super vriendelijk personeel iedere avond een goede show en overdag heerlijk aan het zwembad of het strand. Het resort is onwijs groot we hadden een bungalow geen kakkerlak gezien iedere dag wordt het goed schoon gemaakt en schone handdoeken enz. Heb meerdere slechte recensies gelezen over dit resort nou ik snap niet hoe ze erbij komen dit is een geweldige vakantie geweest het mindere was dat we niet goed geadviseerd waren over de vlucht we hadden bij prijsvrij.nl geboekt de heenreis we vlogen vanaf Düsseldorf naar Parijs en dan naar punta cana wisten niet waar we onze koffers moesten halen of dat ze gelijk doorgingen naar het volgende vliegtuig en op de terug weg een tussenlanding in Santo Domingo waar we niks van wisten dit was erg vervelend maar alles bij elkaar super gehad

winnifred
    op 08.01.2013:

het paradijs

we gaan voor de derde keer naar viva wyndham het paradijs op aarde wel hele lange reistijd maar dat is het waard.
    echt om je accu weer op te laden.
    uiterst vriendelijk personeel mooie zwembaden eten is uitgebreid en uitstekend.als je het wilt kan je de hele dag bezig gehouden worden .er zijn veel italianen maar klassetoeristen je kan de hele dag eten en drinken maar we zijn nog geen enkele keer dronken of luidruchtige mensen tegen gekomen.ook heeft het resort enkele restaurants (die moet je van tevoren reserveren bij de receptie.)dan word je allacart bediend daar zijn ook wel goede bij.

Miranda
    op 14.11.2012:

Mooi park op het eerste gezicht

Goed genoeg. Kamers drama erg vochtig en schimmel. Wifi werkt niet goed dus dat mag zeker niet in de brochure staan

Louck
    op 06.01.2012:

Prachtig complex, zeker voor zon- en zeeminnenden.

Het resort zelf is bijzonder mooi! De 'eenvoudige' kamer, waar we zelf voor gekozen hadden, voldeed helemaal aan onze eisen (is ook uitsluitend bestemd om de nacht door te brengen toch!?
    Voor iemand die uitsluitend naar de D.R. gaat om van mooie weer en de zee te genieten is het bijzonder goed.
    Buiten het hotel is weinig te beleven; als men ook nog wat van het land en de bevolking wil zien kan dit slechts door het maken van excursies (al zie je dan niet hoe de bevolking echt leeft!!) of door met het lokale vervoer (goedkoop) of met een taxi grote afstanden af te leggen. In ieder geval totaal anders dan een vakantie naar bijv. een van de vakantieplaatsen in het noorden van de D.R.

Jane
    op 28.11.2011:

geweldige vakantie

Super tijd gehad daar..

wel veel italiaanse touriste in dit resort, die worden daar als koning behandeld..
    soms wel jammer

Tuesday 20-11 Onweer
Onweer
Wednesday 21-11 Regenbui
Thursday 22-11 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach in La Romana, Zuidkust.

Vakantiepanel.nl heeft 20 vakantie beoordelingen Viva Wyndham Dominicus Beach.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Viva Wyndham Dominicus Beach vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Viva Wyndham Dominicus Beach en het actuele weer La Romana. Bekijk hier ook andere Hotels La Romana of Hotels Zuidkust. Op de pagina van La Romana vind je vakantiebeoordelingen La Romana en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Viva Wyndham Dominicus Beach achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Viva Wyndham Dominicus Beach!

• linda
    op 01.08.2014:

we hadden een bungalow aan het strand geboekt. Blijkt bij aankomst overgeboekt te zijn, ( schijnt vaker voor te komen) na 3 dagen kregen we de bungalow, alleen helaas naast de podium, dus dat was iets minder maar je kan daar heerlijk genieten. tip excursie met de boot naar het eiland waar Blue Lagoon is opgenomen....

• winnifred
    op 08.01.2013:

lekker snorkelen of duiken er is ook een dag te boeken dat je gaat snorkelen zeesterren vasthouden en eten op een mooi eilandje (boek dit wel bij de duikschool van het resort)is voordeliger en beter verzorgd. de restaurants:mexicaans is goed en leuk (gratis) mediterranees is heel goed je eet aan het strand erg romantisch (10 dollar p.p.)is het echt waard. maar ook de gewone eetruimtes zijn perfect ruime sortering vlees- vis-groentes-pasta-en desserts. buiten het resort word niet aanbevolen( jij hebt meer dan de bewoners) neem een bungalow lekker met airco alles erop en eraan. massage:kan op het strand maar ook bij de kapsalon de laatste is veel beter.

• Miranda
    op 14.11.2012:

Diarree tabletten meenemen

• Jane
    op 28.11.2011:

Buffet restaurant wordt je ziek van.. restaurants die je moet reserveren, daar niet.. die maken het ter plekke voor je klaar

• Expert
    Vakantiepanel Reviewer
    expert tip
    op 20.06.2011:

Boek je excursies in het winkeltje achter het Resort. Dit is van 2 Nederlanders en de excursies zijn simpel weg geweldig!