Be Live Hamaca reviews

4,5
1,5

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Verschrikkelijk

Bij aankomst eerst een uur in de hitte moeten wachten om in te checken. Dan eindelijk onze kamernummers ontvangen komen we bij de kamer aan zitten er mensen in de kamer. Dit was heel erg! Dan weer naar beneden weer 15 min moeten wachten was er dus een fout gemaakt. Eindelijk in de kamer aangekomen viel onze mond open van verbazing. De kamer was in enorm slechte staat. Douchekraan veroest, kranen zaten los, gordijnen hingen los, bed was kei hard en voelt elke ijzeren veer erin en zetten de airco aan en hier kwam een verschrikkelijke vocht lucht uit alsof je in een vochtige kruipruimte bent. Verschrikkelijk! Personeel is niet vriendelijk en kan geen hallo of dag vanaf. Bar personeel gooide nog net niet je drank op de bar en verwacht al helemaal geen glimlach van ze. Verder hebben we 4 dagen geen warm water gehad en de rest was het warm water een ministraaltje waar echt bijna geen water uit kwam. Foto's van de website zijn vooral allemaal van pelicano beach en zit niet bij de all in. Hebben veel landen bezocht en veel hotels geslapen maar dit is by far de slechtste! Ook hebben we geen Rail&Fly hebben wij niet ontvangen zoals wel beschreven.

Laatst bijgewerkt: 12 juni 2019

Verblijf viel tegen

Bij aankomst in hotelkamer was een ramp,badkuipkraan lekte, Airco werkte niet goed,dus kon moeilijk slapen te warm en het bed was kapot zat een deuk in matras waardoor het bed zakte. Heb vaak gebeld om dit problemen op te lossen of een andere kamer maar desondanks de klachten werd niks aan gedaan.Dus heb ik meerdere keer contact opgezocht met Prijsvrij Nederland en ze zouden contact opnemen met de reisleiding terplaatse,maar te vergeefs,want de reisleiding heeft voor ons niks gedaan,pas zaterdag vond ik een brief in de kamer met een telefoonnummer waar ik moest bellen,maar het had geen zin meer,want die zaterdag moest ik vertrekken terug naar Nederland.Ik ben niet tevreden en teleurgesteld door Prijsvrij en het hotel op de manier hoe ze met klanten omgaan,dus voor mij is de laatste keer dat ik een vakantie boek bij Prijsvrij.