64 beoordelingen voor Hotel Riu Palace Punta Cana in Punta Cana Oostkust

8.6
    9.2
    Wilma

Mooi!!

Mooi hotel aan de buitenkant!
    Van binnen is het ouwbollig en de kamers zijn niet bepaald fris ze stinken heel erg!! Rondom...het zwembad is leuk gezellige muziek.De stoelen op het terras dat is zo oud het ziet er niet uit en allemaal van gietijzer dus loei zwaar en kei hard! Wat ook een minpunt is dat je niet buiten kan zitten als het regent.het personeel is super!en het eten is ook top!ik zou er niet voor een tweede keer naar toe gaan.ik zou zeggen wacht op de renovatie!!!

Ans

Ruim, klassiek, prachtig

Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Je wordt in de watten gelegd! 'S avonds worden er mooie professionele shows gegeven.

Mies
    op 13.10.2017:

Overweldigende receptie, mooie binnentuin, groot zwembad, lekker strand en goede verzorging

Een op een mooie plek gelegen hotel, waar je heerlijk kunt genieten van de zon, zee en strand.
    Je waant je op een cruise.

Astrid
    op 12.10.2017:

Fantastisch

Ietwat gedateerd hotel, maar wel netjes en schoon ruime kamer perfecte service, vriendelijk personeel,
    Door het vochtige klimaat ruiken alle kamers muf en naar schimmel, dit wordt op verzoek keurig opgelost door plaatsing van luchtverfrissingconsol

Edith
    op 07.10.2017:

Het was uitstekend !

De armoede in dit land is treurig om te zien, dan besef je pas hoe goed wij het hebben. Maar het was een geweldige vakantie en bedankt voor de leuke attentie die op de kamer afgeleverd is.

Maikel
    op 04.07.2017:

Prachtig hotel!

Gisteren terug gekomen uit de Dominicaanse Rep. We hebben 14 dagen in dit Riu hotel verbleven. Bij aankomt kom je binnen in een mooie aankomsthal/receptie. De kamers zijn wel wat gehorig en verouderd maar wel schoon. Kamers ruiken ook wat nuf/vochtig maar dat is alles daar door het klimaat. Top airco in de kamer die her heerlijk en aangenaam maakt. 2x per dag wordt de minibar gevuld en gecontroleerd op vieze handdoeken zodat je altijd schonen hebt. We zaten op de 3e verdieping achterin 1 van de gebouwen wat ideaal is en niet ver lopen van het strand en zwembad. Het strand is super en er zijn ruim beschikbare ligbedden voor handen. Smorgens wordt voor alle Riu resorts het in de nacht aangespoelde zeewier netjes opgeruimd van het strand. Aan het zwembad wordt wel in alle vroegte door vele het handdoekjesleggen spel gespeeld. Echter hadden wij hier geen last van omdat we voornamelijk aan zee lagen met reden. Het zwembad wordt iedere morgen schoongemaakt en 1x per week half leeg gepompt en voorzien van nieuw en koud water omdat deze snel warm wordt waardoor zwemmen niet meer lekker is. Ook zit er behoorlijk veel chloor in wat nodig is doordat er smiddags poolpartys worden gehouden en niet iedereen even fanatiek naar de wc loopt... Ik wil niet beweren dat het zwembad vies en onhygiënisch is maar onze voorkeur ging er niet naar uit. Winkeltjes op het resort zijn heel duur. Flesje Nivea zonnebrand bijv. 30 US dollar. Naast het resort lag Riu bambu wat nu in renovatie is tot augustus dit jaar. Daar zijn alle strandbedden gewoon beschikbaar echter loopt daar geen bediening met drinken. Drinken konden we in alle Riu resorts maar eten alleen bij ons eigen resort. Het caribischstraatje heeft een pinautomaat waar je Pesos kunt pinnen. Wij hebben alles met dollars betaald omdat je officieel geen pesos mag in en uitvoeren en er kans is dat ze dit afpakken bij aankomst of vertrek. De meeste hadden ook liever als je met dollars betaalde maar reken zelf even goed om want hun rekenen een abnormale wisselkoers als je zelf niet weet wat de koers is. 2 weken terug was het ongeveer 48 peso voor 1 USdollar. 1 euro wordt als 1 dollar gerekend wat in ons nadeel is. Aan het eind van het strand (richting Punta cana) op ongeveer 1,5km zitten een tiental souvenirwinkels waar je vele lokale souvenitjes kunt kopen. Wat een echte aanrader is, is de excursie naar saona island. Wij hebben die excursie op voorhand gereserveerd in nederland via SeavisTours in de bayahibe. Je betaald pas bij aankomst en je wordt netjes opgehaald en terug gebracht met een busje. Het is een nederlands bedrijfje daar met hele vriendelijke mensen. Zie meer info www.seavisbayahibe.com. Voor diegenen die de wifi niet kunnen missen, goed nieuws. Totaal nieuw aangelegt net voor wij arriveerde 2 weken geleden. Echter 2 dagen gehad dat de wifi het 2 halve dagen niet gedaan heeft. Zelfs vooraan op het strand kun je nog facetimen en bellen met whatsapp. Nu het laatste, het eten. Er zijn in totaal 5 a-la cart restaurants en 1 buffetrestaurant. We hebben eerst iedere dag het buffet bekeken en dat zag er iedere dag weer onwijs goed verzorgd uit. Zowel bij het ontbijt als bij de lunch en avonds was er niks aan te merken. Het werd steeds bijgevuld zelf tegen het eind was er nog ruime keus. Bij de a-la cart restaurants kun je niet reserveren en moet je optijd zijn omdat er maar zeer beperkt tafeltjes bescgikbaar zijn. Zodra get vol zit wordt je op volgorde genoteerd en opgeroepen zodra er een tafeltje vrij komt. Gemiddeld lag die wachttijd op 1 uur en gingen wij naar het buffet om daar te eten. We hebben in alle restaurants gegeten en zijn we bij 1 restaurant eerder weggelopen omdat dit (voor ons) niet te eten was. Dat was restaurant "la bodega" het eten was onwijs vet en doorgegaard wat miet meer lekker was. Een van de andere was een Italiaan die lekker was. Het japans reataurant was ook goed maar niet in bijzonder. Het steakhouse aan de andere kant van het resort nabij het strand was ook lekker en ruime keus tussen vis en vlees. Het beste restaurant (waar we 3x gegeten hebben) was het restaurant Krystal, wat tevens gelijk het chiqueste was, daar was het eten top en onwijs goed. Bij alle a-la cart restaurants had je ongveer keuze uit 6 hoofdgerechten. Het allerlaatste dan. Het personeel was onwijs vriendelijk en werkt zich een slag in de rondte. Diezelfde bij het ontbijtbuffet werken savonds weer in een van de restaurants vele zelfde gezichten. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zijn totaal niet uit op een fooi en zijn je onwijs dankbaar als je dit wel geeft. Of je dit wel of niet geeft je tafeltje staat keurig klaar iedere morgen zodra ze je gezicht kennen. Ondanks dat het er wat gedateerd uitziet is het een topbestemming en raadt ik dit iedereen aan. Of we nog eens terug gaan? Zekerweten!! Zeker omdat we onwijs benieuwd zijn naar het nu al prachtig uitziende Riu Bambu naast gelegen wat nog niet af is!!

Bart
    op 27.10.2014:

uitstekend

Prachtige resort.
    Vriendelijk personeel dat altijd een glimlach heeft.
    Propere kamers. Worden 2 maal per dag gekuist.
    Minpunt:
    Het animatieteam. Laten de shows over aan het publiek en de animatie bij het zwembad is zwak.

Lianne
    op 24.10.2014:

Dichtbij het strand en bij de winkeltjes, was in 1 woord fantastisch

Een super mooie ligging, je loopt een paar meter en dan kom je bij het strand uit. Alles zag er mooi en netjes uit.
    Kamers waren ruim. Super aardig personeel

« 1 2 3 4 5 6 7 8

Friday 1-6 Helder/Zonnig
Saturday 2-6 Regenbui

Contactinformatie van Riu Palace Punta Cana

Playa de Arena Gorda Punta Cana Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Riu Palace Punta Cana in Punta Cana, Oostkust.

Vakantiepanel.nl heeft 64 vakantie beoordelingen Riu Palace Punta Cana.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Riu Palace Punta Cana vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Riu Palace Punta Cana scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Riu Palace Punta Cana vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Riu Palace Punta Cana en het actuele weer Punta Cana. Bekijk hier ook andere Hotels Punta Cana of Hotels Oostkust. Op de pagina van Punta Cana vind je vakantiebeoordelingen Punta Cana en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Riu Palace Punta Cana achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Riu Palace Punta Cana!

• Wilma
    op 17.10.2017:

De A La carte restaurants zijn heerlijk!!

• Ans
    op 17.10.2017:

Wij hebben 2 excursies bij Wimpy gedaan. Je bent een stuk goedkoper uit dan bij touroperator en je komt op plekken waar niet iedereen komt.

• Mies
    op 13.10.2017:

Weinig mogelijkheden om te snorkelen.

• Bart
    op 27.10.2014:

Zeker de kaart vragen als je een cocktail wilt. Er is namelijk een ruime keuze

• Lianne
    op 24.10.2014:

Samen met een vriendin verbleven we 16 dagen, waardoor wij het eten erg zat werden. Het eten was niet gevarieerd ook al kon je naar de andere 5 restaurants maar hier moest je op tijd bij zijn. Omdat het anders vol zat. Wat erg jammer is. Het eten dat we kregen was goed ( soms wat aan de lauwe kant)

« 1 2 3 4