RIU Palace Macao reviews

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

5 Sterren?

Hotel prachtig verbouwd maar 5 sterren niveau gaat hard naar beneden door schreeuwende en dronken Amerikanen die alle normen wat je van een 5 sterren hotel verwacht aan hun laars lappen.

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

Leo en Colinda van Eekelen
Laatst bijgewerkt: 19 september 2023

Verwennerij!

Een geweldig mooi onlangs gerenoveerd hotel. Prachtige nieuwe kamers. Gezellig ingericht en brandschoon. Vriendelijk personeel! En een leuk animatieteam. Ze doen er alles aan om ye zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het is adults only. Een echte aanrader!

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2023

Veel te duur t.o.v. kwaliteit

Ik ben met mijn dochter afgelopen week naar Riu Palace Macao Adults Only geweest, althans dat was de bedoeling. Volgens de tui site beloond met een 8.1. Ten tijde van boeken (januari) het duurste van de groep Riu hotels ter plekke. We kozen voor Adults Only vanwege de rust die we zochten. De eerste kamer die we aangeboden kregen daar schrokken we van….. zeer oud meubilair, verfwerk slecht, douche erg vies, vloer plakt, hor voor de deur kapot en zo kan ik doorgaan…. Kortom: 1650 euro voor 7 nachten in een exclusief hotel met 5 sterren daar hadden wij meer van verwacht ! Bij de receptie konden we upgraden voor 150euro, dat maar gedaan dus. Kamer zag er beter uit maar bij nadere inspectie bloed in kussenslopen, vlekken in lakens, vloer plakt, toiletrollen op een deurstopper (geen toiletrolhouder) gaatjes waren dicht gestopt. En als klap op de vuurpijl kakkarlakken ‘s nachts om 04.00, bij het aan doen van het licht, over de vloer. Kortom de maat was vol. We hadden al om 10.00uur een afspraak met Babette, de vertegenwoordiger van Tui. Zij heeft gelijk geregeld dat we naar het naast gelegen Palace Bavaro (Tui score 6.1) konden verhuizen. Ik was daar 4jaar geleden geweest met mijn oudste dochter. De staat van onderhoud (van veel kamers) van het hotel Macao is bekend bij Tui. Wij waren niet de eersten die werden omgeboekt. Tui heeft de upgrade van Macao en de Vip upgrade in Palace Bavaro keurig vergoed. Complimenten aan Babette ! Ik snap ook niet waar deze 6.1 vandaan komt als ik het vergelijk met Palace Macao ! Algemeen: Amerikanen hebben de Dominicaanse Republiek ontdekt. Dit resulteert in veel lawaai bij de Adults Only zwembaden, ook in Palace Bavaro. Tevens wordt er veel gedronken. Meerdere keren gezien dat er gasten ondersteund uit het water gehaald moesten worden. Waar was het rustig ? Juist……. Aan het zwembad bij de ouders en hun kinderen. Over het algemeen is het op het strand ook rustig maar daar moet je goed kijken of je ligbedje wel goed is. Ze kunnen het gewicht van de stevige Amerikanen niet aan. Deze worden door de hotels niet vervangen en blijven gewoon op het strand staan tot ergernis van velen. Ik weet oprecht niet waar mijn volgende vakantie heen zal gaan. Theo

Hr. J. Pieterse
Laatst bijgewerkt: 9 februari 2023

Kamers kunnen wat liefde gebruiken Geen badkleding in de foyer.. voor een 5 sterren resort niet goed!!! Zijn ook de voorschriften maar worden door veel mensen niet nageleefd.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2020

Aan te Raden

Volgens de verwachtingen. Het buffet is zeer uitgebreid. De restaurants waren goed, maar niet bijzonder.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2020

fantastisch

Alles wat we er van verwachten ,vorig jaar ook hetzelfde resort gebruikt.Alles prima in orde

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2020

netjes

waar zit een 1 persoons kamer altijd aan de achterkant?

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2020

prima hotel mooi schoon en goed eten en drinken

vriendelijk personeel ,grote keus eten en drinken ,ook de ijskast op onze kamer werd elke dag gevuld dit had ik nog nooit meegemaakt met blikjes bier enz en zakjes om koffie te maken morgens bij het opstaan

Laatst bijgewerkt: 29 november 2019

Wij hebben erg genoten in dit hotel,een verwen hotel.Wij vonden wel het personeel niet altijd even vriendelijk in de restaurants.

Zwembad
Patio