RIU Palace Bavaro reviews

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2023

Kan veel beter

Het kan veel vriendelijker de hygiëne vind ik best wel slecht. Het strand wordt niet bijgehouden.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Kan beter

Nooit alle restaurants open. Kom op tijd naar het buffet restaurant anders is er vaak veel op en is het eten lauw en door de minigte door elkaar geroerd. De vloer is ook erg glad (geldt voor het hele resort). Orkaan Fiona hier meegemaakt. Je zou verwachten dat ze hier ervaring mee hebben. Echter enkele dagen rondom de orkaan worden alle bars en de a la carte restaurants gesloten. Hierdoor was er werkelijk niks te doen en moest iedereen naar het buffetrestaurant wat vanaf 18.30 tot 22.00u open is. Met zo'n menigte veel te kort. Bij hevige regenval lopen veel kamers vol met water (geldt ook voor hoger gelegen verdiepingen), doordat de dorpels op dezelfde hoogte liggen als de vloer. Natuurlijk fijn voor het betreden met koffers, maar water over de vloer is niet bepaald gewenst en makkelijk te voorkomen. Dit alles had beter gekund.

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Geweldig resort en een geweldige locatie

Dit resort zorgt voor een geweldige vakantie ervaring. Het complete plaatje om je een zorgeloze vakantie te bezorgen. Alles staat in het teken van de gast, en niks is te gek of te veel gevraagd. Alles wat ze aanbieden zit inbegrepen bij de all in formule, en geen bijkomende kosten.

Laatst bijgewerkt: 13 december 2019

Geweldig hotel

Zeer goede service,2x per dag vragende of je nogbiets nodig hebt,alles schoon,super goed eten

Laatst bijgewerkt: 18 november 2019

prima vermaakt, aardige mensen, waar voor je geld, lekkere stranden

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Mooi hotel, VIP-gedeelte met eigen zwembaden. Heerlijk rustig.

Wij waren op huwelijksreis en kregen een prachtige kamer met jacuzzi op het terras. We konden vanaf ons terras zo het strand oplopen en keken uit op de zee. In de omgeving van het hotel is niet super veel te beleven. Eten en drinken was prima, maar niet echt bijzonder zoals je wel van een Riu Palace mag verwachten. Animatieshows starten pas om 21.45 uur. Worden niet druk bezocht gezien het tijdstip. Personeel is vriendelijk, maar loopt vooral hard voor Spaanstalige gasten.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2019

Uitstekende vakantieacomodatie

Vriendelijk personeel Uitgebreid assortiment aan eten Mooie kamers

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2019

Groot goed onderhouden Rui Hotel, prachtig strand, goede service, vriendelijk personeel

Groot goed onderhouden RUI palace hotel, prachtig wit strand en mooie zee voor het hotel ( strand ligt aan de oceaankant van het eiland daardoor flinke stroming en golven ) je kunt op het strand uren heerlijk wandelen, mooie zwembaden 3 stuks totaal (1 algemeen zwembad en 2 adult only alle voorzien van een bar) voldoende ligbedden zowel aan het strand als zwembad zonder handdoek legger. Hotelkamers prima, ruim en schoon met minibar en koffieapparaat word iedere twee dagen gevuld. Elke dag schone handdoeken en de schoonmaakster maakt mooie creaties van de handdoeken en het bed. Eten in buffetrestaurant prima veel keuze, super ontbijt, Ruime keuze aan warm eten en salades in de middag, avondeten buffetrestaurant prima veel keuze en af en toe variatie wereld avonden. A la cart restaurants prima, koffiebar in de centrale entree is een aanrader. Personeel is vriendelijk en behulpzaam ze krijgen graag een fooitje maar vragen er niet echt om, maar het word wel erg gewaardeerd na het eten enz. Transfer luchthaven is een half uurtje wat ook een pluspunt is en je mag van alle Rui hotels gebruik maken (hebben wij niet gedaan). Enige kleine minpuntje is de soms wat irritante en luidruchtige Amerikane, het hotel heeft veel gasten uit Amerika, Canada en Rusland, opzich geen probleem is maar ze zijn soms duidelijk aanwezig. Wij zaten in het adult only Vip gedeelte dit zijn losse gebouwen met maximaal 12 kamers 3 hoog, deze gebouwtjes staan dichter bij het strand en de twee adult only zwembaden, de kamers op de begane grond hebben een jacuzzi op het balkon, wij zaten op de tweede verdieping wat een voordeel geeft dat je uitzicht hebt naar het strand ( door de prachtige begroeiing heb je geen zeezicht) Het hotel is een aanrader als je het niet erg vind om in een groot hotel te verblijven, als je echt rust wilt en weinig mensen moet je een ander hotel boeken.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2018

fantastisch resort

Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest en we gaan volgend jaar zeker terug. Het personeel bedient je op je wenken. Niks is teveel. Het eten is uitstekend. Voor elk wat wils. Verder moet ik wel vermelden dat wij in de Villa zone verbleven. Dus heerlijk rustig. Ik was tijdens het verblijf jarig en het personeel zorgde voor een onvergetelijke dag. Kamer was versierd en meer.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2017

Super accomodatie

Een top hotel voor wie van luxe en verwennerij houdt. Wij waren er nu voor de derde keer en voor volgend jaar staat al weer geboekt. Mooi strand en je kunt er mooie strand wandelingen maken

Poolbar
Strand