33 beoordelingen voor Hotel Riu Palace Bavaro in Punta Cana Oostkust

9.2
    8.8
    Rachelle
    op 19.07.2019:

Mooi hotel, VIP-gedeelte met eigen zwembaden. Heerlijk rustig.

Wij waren op huwelijksreis en kregen een prachtige kamer met jacuzzi op het terras. We konden vanaf ons terras zo het strand oplopen en keken uit op de zee.
    In de omgeving van het hotel is niet super veel te beleven.
    Eten en drinken was prima, maar niet echt bijzonder zoals je wel van een Riu Palace mag verwachten.
    Animatieshows starten pas om 21.45 uur. Worden niet druk bezocht gezien het tijdstip.
    Personeel is vriendelijk, maar loopt vooral hard voor Spaanstalige gasten.

Anoniem
    op 22.02.2019:

Groot goed onderhouden Rui Hotel, prachtig strand, goede service, vriendelijk personeel

Groot goed onderhouden RUI palace hotel, prachtig wit strand en mooie zee voor het hotel ( strand ligt aan de oceaankant van het eiland daardoor flinke stroming en golven ) je kunt op het strand uren heerlijk wandelen, mooie zwembaden 3 stuks totaal (1 algemeen zwembad en 2 adult only alle voorzien van een bar) voldoende ligbedden zowel aan het strand als zwembad zonder handdoek legger.

Hotelkamers prima, ruim en schoon met minibar en koffieapparaat word iedere twee dagen gevuld.
    Elke dag schone handdoeken en de schoonmaakster maakt mooie creaties van de handdoeken en het bed.

Eten in buffetrestaurant prima veel keuze, super ontbijt,
    Ruime keuze aan warm eten en salades in de middag, avondeten buffetrestaurant prima veel keuze en af en toe variatie wereld avonden. A la cart restaurants prima, koffiebar in de centrale entree is een aanrader.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam ze krijgen graag een fooitje maar vragen er niet echt om, maar het word wel erg gewaardeerd na het eten enz.

Transfer luchthaven is een half uurtje wat ook een pluspunt is en je mag van alle Rui hotels gebruik maken (hebben wij niet gedaan).

Enige kleine minpuntje is de soms wat irritante en luidruchtige Amerikane, het hotel heeft veel gasten uit Amerika, Canada en Rusland, opzich geen probleem is maar ze zijn soms duidelijk aanwezig.

Wij zaten in het adult only Vip gedeelte dit zijn losse gebouwen met maximaal 12 kamers 3 hoog, deze gebouwtjes staan dichter bij het strand en de twee adult only zwembaden, de kamers op de begane grond hebben een jacuzzi op het balkon, wij zaten op de tweede verdieping wat een voordeel geeft dat je uitzicht hebt naar het strand ( door de prachtige begroeiing heb je geen zeezicht)

Het hotel is een aanrader als je het niet erg vind om in een groot hotel te verblijven, als je echt rust wilt en weinig mensen moet je een ander hotel boeken.

Frans

Uitstekende vakantieacomodatie

Vriendelijk personeel
    Uitgebreid assortiment aan eten
    Mooie kamers

Maureen
    op 14.02.2018:

fantastisch resort

Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest en we gaan volgend jaar zeker terug. Het personeel bedient je op je wenken. Niks is teveel. Het eten is uitstekend. Voor elk wat wils.
    Verder moet ik wel vermelden dat wij in de Villa zone verbleven. Dus heerlijk rustig. Ik was tijdens het verblijf jarig en het personeel zorgde voor een onvergetelijke dag. Kamer was versierd en meer.

Jacko
    op 20.10.2017:

Super accomodatie

Een top hotel voor wie van luxe en verwennerij houdt.
    Wij waren er nu voor de derde keer en voor volgend jaar staat al weer geboekt.
    Mooi strand en je kunt er mooie strand wandelingen maken

Dick
    op 07.07.2017:

Prachtig hotel, met mooie suites

Mooie accomodatie op een schitterende locatie. Heerlijke privé zwembaden voor VIP gasten. Hier wordt ook goed op gelet dat alleen gasten met de goede armbandjes hier mogen vertoeven. Ook de kamers in de suites zijn prachtig en worden goed onderhouden door vriendelijk personeel. Al met al een cht Palace hotel.

Bianca
    op 16.06.2017:

Prachtig, relaxed en gezellig!

Wij hebben voor een junior suite gekozen. Mooie ruime kamer, die elke dag goed schoongemaakt wordt. Nette douche met aparte wc. 2 openbare zwembaden en 2 extra zwembaden voor de 18+ zone, waar wij deel van uitmaakten. Dit is wel een aanrader: deze zwembaden zijn luxer en rustiger. Met mooie hemelbedden en dikke kussens.

De hele dag zijn er activiteiten die door de animatie gepland worden. Personeel is vrolijk en aardig, sommigen iets te veel uit op fooi. 'S avonds variërende shows; waar je lekkere cocktails kan nemen. Service is heel snel en goed. Shows zijn leuk! Rond half 12 afgelopen.

Het ontbijt is super! Zeer uitgebreid met diverse mogelijkheden. Veel vers fruit, een chef die eieren en pannenkoeken bakt en vele broodsoorten. Om 1 uur kun je lunchen; goed, elke dag anders met verse producten en ook weer veel fruit. 'S avonds is het ook goed, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het na een week wel eentonig wordt. Het eten in de à la carte restaurants is vies!! Personeel onvriendelijk en ongeïnteresseerd, alsof ze er toch geen moeite voor willen doen.
    Nog een nadeel: de wijn is niet te drinken. Biedt dan een goede wijn aan tegen betaling. Dit is net slootwater. Ga niet naar de a la carte restaurants, je staat na 10 minuten buiten met een lege maag.

Vico
    op 14.06.2017:

gewoon geweldig

aan niets te kort kom je daar ..............................................................................................................................................................................................

« 1 2 3 4 5
  • Anoniem
    op 22.02.2019:

Boek als je geen kinderen hebt adult only, door de grote van het hotel heb je dan toch het idee dat je in een kleinere opzet verblijft en de zwembaden in het adult only gedeelte zijn mooi en je kunt gebruik maken van de Balinese bedden. Boek een excursie zoals Los Haitisis deze gaat ook naar Bacardi eiland prachtige natuur (een dag van 7 tot 19.00) maar de moeite waard

• Frans
    op 22.02.2019:

Voor een zon zee strand vakantie een goede bestemming Niet voor een aktieve vakantie Wel kunnen genieten van mooie uitstappen maar wel prijselijk

• Maureen
    op 14.02.2018:

Top personeel Hindiolin perfecte bediening in ochtend en avond Rustige pool, in VIP area Adequate receptie Super roomservice

• Jacko
    op 20.10.2017:

Maak gebruik van de a la. Arts restaurants zijn super. Vergeet niet om een lekkere ijs of koffie te drinken in de lobby.

• Dick
    op 07.07.2017:

Wat tegenviel was de animatie en voorstellingen ' avonds. Echt beneden peil en niet wat we gewend waren in andere Palace hotels.

« 1 2 3 4 5