30 beoordelingen voor Hotel Riu Palace Bavaro in Punta Cana Oostkust

8.8
    Maureen
    op 14.02.2018:

fantastisch resort

Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest en we gaan volgend jaar zeker terug. Het personeel bedient je op je wenken. Niks is teveel. Het eten is uitstekend. Voor elk wat wils.
    Verder moet ik wel vermelden dat wij in de Villa zone verbleven. Dus heerlijk rustig. Ik was tijdens het verblijf jarig en het personeel zorgde voor een onvergetelijke dag. Kamer was versierd en meer.

Jose
    op 20.10.2017:

Super accomodatie

Een top hotel voor wie van luxe en verwennerij houdt.
    Wij waren er nu voor de derde keer en voor volgend jaar staat al weer geboekt.
    Mooi strand en je kunt er mooie strand wandelingen maken

Dick
    op 07.07.2017:

Prachtig hotel, met mooie suites

Mooie accomodatie op een schitterende locatie. Heerlijke privé zwembaden voor VIP gasten. Hier wordt ook goed op gelet dat alleen gasten met de goede armbandjes hier mogen vertoeven. Ook de kamers in de suites zijn prachtig en worden goed onderhouden door vriendelijk personeel. Al met al een cht Palace hotel.

Bianca
    op 16.06.2017:

Prachtig, relaxed en gezellig!

Wij hebben voor een junior suite gekozen. Mooie ruime kamer, die elke dag goed schoongemaakt wordt. Nette douche met aparte wc. 2 openbare zwembaden en 2 extra zwembaden voor de 18+ zone, waar wij deel van uitmaakten. Dit is wel een aanrader: deze zwembaden zijn luxer en rustiger. Met mooie hemelbedden en dikke kussens.

De hele dag zijn er activiteiten die door de animatie gepland worden. Personeel is vrolijk en aardig, sommigen iets te veel uit op fooi. 'S avonds variërende shows; waar je lekkere cocktails kan nemen. Service is heel snel en goed. Shows zijn leuk! Rond half 12 afgelopen.

Het ontbijt is super! Zeer uitgebreid met diverse mogelijkheden. Veel vers fruit, een chef die eieren en pannenkoeken bakt en vele broodsoorten. Om 1 uur kun je lunchen; goed, elke dag anders met verse producten en ook weer veel fruit. 'S avonds is het ook goed, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het na een week wel eentonig wordt. Het eten in de à la carte restaurants is vies!! Personeel onvriendelijk en ongeïnteresseerd, alsof ze er toch geen moeite voor willen doen.
    Nog een nadeel: de wijn is niet te drinken. Biedt dan een goede wijn aan tegen betaling. Dit is net slootwater. Ga niet naar de a la carte restaurants, je staat na 10 minuten buiten met een lege maag.

Vico
    op 14.06.2017:

gewoon geweldig

aan niets te kort kom je daar ..............................................................................................................................................................................................

Maureen
    op 08.02.2017:

Top resort, zeker zo met kerst en oud/nieuwjaar

De ontvangst was allerhartelijkst. Wij werden zonder wachten meteen naar onze kamers gebracht. Die zagen er pico bello uit. Erg schoon en de badkamers voorzien van bodylotion, shampoo, crème spoeling en extra zeepjes. Je krijgt iedere dag ruim voldoende handdoeken en de kamermeisjes gaan zorgvuldig om met eventueel spullen die je al klaar hebt liggen aan kleding bv. De mini bar op de kamer was goed gevuld. Zo snel als ze door hadden wat je graag dronk, werden daar extra flessen van bijgelegd en de andere minder. Top.
    Roomservice was erg goed. De tijd die je aangaf, dan kwamen ze ook en wat warm moest zijn was dan ook nog warm.
    Geen handdoek leggen aan het zwembad. Een verademing. Ook al was het volgeboekt. Verder een heel mooi strand, overal vrolijke bediening, ook aan het zwembad en toen ze eenmaal doorhadden wat mijn drankje was kwamen ze het brengen.
    Het eten was overdadig. Ik kon soms gewoon niet kiezen. Met kerst en met oud/nieuw was de keuze enorm.
    Catamaran huren is voor niks en erg leuk. Evenals het kajakken.
    Kortom mensen die over dit resort klagen, daar begrijp ik werkelijk niks van.

Sylvia
    op 19.08.2014:

Geweldig resort waar je een geweldige vakantie beleefd!

Wij zaten in één van de villa's. Super luxe kamer, het resort verder ook erg netjes, modern. Alles is mogelijk. Personeel is erg klantvriendelijk. Dit was echt een super vakantie! Iedereen aan te raden.

Joyce
    op 09.08.2014:

Mooi

Mooi hotel. Mooie kamer. Eten goed. Strand prachtig. Zwembadbar water niet schoon.

« 1 2 3 4

Sunday 27-5 Onweer
Monday 28-5 Onweer
Tuesday 29-5 Onweer
Onweer

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Riu Palace Bavaro in Punta Cana, Oostkust.

Vakantiepanel.nl heeft 30 vakantie beoordelingen Riu Palace Bavaro.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Riu Palace Bavaro vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Riu Palace Bavaro scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Riu Palace Bavaro vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Riu Palace Bavaro en het actuele weer Punta Cana. Bekijk hier ook andere Hotels Punta Cana of Hotels Oostkust. Op de pagina van Punta Cana vind je vakantiebeoordelingen Punta Cana en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Riu Palace Bavaro achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Riu Palace Bavaro!

• Maureen
    op 14.02.2018:

Top personeel Hindiolin perfecte bediening in ochtend en avond Rustige pool, in VIP area Adequate receptie Super roomservice

• Jose
    op 20.10.2017:

Maak gebruik van de a la. Arts restaurants zijn super. Vergeet niet om een lekkere ijs of koffie te drinken in de lobby.

• Dick
    op 07.07.2017:

Wat tegenviel was de animatie en voorstellingen ' avonds. Echt beneden peil en niet wat we gewend waren in andere Palace hotels.

• Bianca
    op 16.06.2017:

Saona excursie met speedboot Buggy tour Coco Bongo; vraag een express bandje, dan mag je vooraan in de rij. €10 pp Maak een wandeling over het strand smiddags, heerlijk!

• Vico
    op 14.06.2017:

tui moet wel voor genoeg inreis formulieren zorgen , dat was gewoon slecht

« 1 2 3 4