RIU Naiboa reviews

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2020

een goed en goedkoop hotel

een mooi hotel met goed animatie team en een Beach bar aan zee met waar ook gratis eten en drinken was voor de gasten

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2020

Gezellig familiehotel

Als je van rust houdt zou ik dit hotel niet nemen. Veel families met kinderen. Eten en animatie allemaal goed verzorgd. maar ik zou het geen 4 sterren hotel maar eerder een 3 sterrrenhotel .

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2020

mooi hotel,vriendelijk personeel

Mooi hotel , helaas is het eten vaak lauw , het vlees niet lekker, wel veel keus , maar iedere dag bijna hetzelfde. Zwembad heel mooi, vlakbij het strand met (snack)bar en heerlijke zee. Je kunt helaas niet zelf op pad en dat is jammer , want de excursies zijn schandalig duur. Tussen de 300 en 400 euro voor 2 personen voor 1 dag vind ik wel heel erg prijzig

Laatst bijgewerkt: 29 december 2019

Leuke vakantie gehad wel heel de week aan de diaree gezeten moeilijk te zeggen waar aan dat gelegen.

Glijbanen waren erg leuk, zwembad bij het hotel was wat vies, troebel water. Het avondeten was na een week wel weer genoeg geweest en wat eenzijdig geworden ontbijt was wel erg goed, fruit en smoothies super! Wel jammer heel de vakantie constant diarree gehad. Kinderdisco was leuk drankjes en cocktails waren goed! Kamers waren wat verouderd maar wel schoon kwamen elke dag met schone handdoeken, bed is niet verschoond in 11 dagen.. Personeel erg aardig! We hebben ondanks de diaree wel een leuke vakantie gehad!!

Laatst bijgewerkt: 1 november 2019

Mooi en goed hotel

We hebben het heel erg naar ons zin gehadd voor herhaling vatbaar

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

Klein hotel prijs/ kwaliteit komt niet overeen

Het ontvangst is niet wat je van een Riu verwacht. Sober en zonder interesse. Je krijgt je sleutel en zoek het maar uit. Voor de rest een zeer vochtig hotel met beschimmelde bedden. Ons bed is niet 1 x verschoond gedurende 12 dagen. Voor de rest een leuke omgeving met veel leuke maar dure excursies. Ook de souvenirs zijn duur.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

Super gezellig

Mijn vriend en ik zijn hier vanaf 2 aug 2 weken geweest en we hebben genoten. Alles was gewoon super geregeld, bij aankomst kregen we een super leuk drankje en je was binnen no time op je hotel kamer. Het zwembad was super gezellig en alle cocktails barretjes ook, ze hadden 3 restaurants dus je had genoeg keuze. De receptie waren echt onze vrienden! Alhoewel er wat kleine dingen waren; in de badkamer blokken was er wel schimmel, wat wij zelf niet erg vonden maar hoe we van andere toeristen hadden gehoord hoe het bij hun eraan toe was, was dat niet zo goed gedaan. Maar ze kregen wel gelijk een nieuwe kamer. De animatie heeft veel activiteiten, zoals een poolparty (suuuuuuuuper leuk) en uitgaan naast het hotel! Ik mis het nu al! Je werd zo goed bediend. In de avond heb je een leuke bar met altijd optredens, niet alleen kindershows, maar ook gewoon leuk entertainment, waar gezellig gedanst wordt! Hasta la vista Riu Naiboa!

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2019

Uitstekend Hotel

Geweldig Hotel, prima ligging, de kleinste Riu in de omgeving wat heel prettig is vwb service, ruimte en rust. Derhalve geen massa gevoel. Meer dan voldoende in culinair opzicht zowel aan het strand danwel in het hotel zelf.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2019

Leuk hotel voor die prijs

Van alle RIU hotels in Punta Cana was dit de minste.

Laatst bijgewerkt: 16 april 2019

Op zich goed , heb buiten mij zelf nog 7 gasten gesproken die na het eten last hadden van vloeibare ontlasting. Ook de kakkerlakken op de gang en kamer waren iets wat ik niet verwachte.

onderkant bed