RIU Bambú reviews

Hr. H. Bos
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Leuk hotel

Het is een leuk maar druk hotel, kamers netjes, het eten goed, de a La carte restaurants zeer goed, personeel zeer vriendelijk, vlotte bediening

Laatst bijgewerkt: 13 december 2019

Een super resort zeer vriendelijk veel te bleven

Zeer mooie vakantie gehad het hotel is super voor jong en oud veel te beleven

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

RIU Bambu is thuiskomen

WIj zijn nu voor de 2e keer in dit hotel geweest en de kwaliteit is er alleen maar beter op geworden. Een 3e keer zien ze ons zeker weer terug.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Echt een prima hotel!

Kamers zijn prima. Eten keuze genoeg. Strand en zwembad heerlijk! Enige minpunt het waterpark. Echt niet bijzonder, heel klein. En zonnenbrand daar kopen is heel duur.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2019

Niet bijzonder wel een fijne vakantie gehad

Zijn met 4 personen afgereisd naar Punta Cana. Vooral het eten viel ons erg tegen. Veel buffet en vaak erg lauw. Personeel was ook niet altijd even vriendelijk. Dames worden vaak sneller geholpen. Strand is erg mooi met de palmen en fijne zee zonder kiezels. 12 dagen was lang genoeg met 2 excursies. Saona island en buggy adventure is een aanrader

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2019

Top Riu locatie.

Mooi ruim opgezet terrein. Mooie ruime kamers met gevulde koelkast. Netje, hygiënisch. Erg vriendelijk personeel. Meerdere restaurants met thema's en soms á la carte. Ook toegang tot de andere Riu hotels en alle faciliteiten. Keurig strand mét bedden, handdoeken en drankjes. Prima zwembaden (zout en zoet) soms met bar er in. Prima entertainment 's avond.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Mooi goed onderhouden hotel

Keurig hotel, kamers mooi en goed schoon1 minpuntje op het beddengoed en handdoeken bij het zwembad zaten vieze vlekken op.

Laatst bijgewerkt: 27 april 2019

Relax,fantastisch

..................................................

Laatst bijgewerkt: 12 april 2019

fantastisch

hotel goed maar vlieg nooit meer met tui vreselijke ervaring en service aan boord mag wel beter

Winkelstraatje op het resort
Hotelkamer