Iberostar Dominicana reviews

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2024

Heerlijk ontspannen.

Ondanks groot complex, voelt het niet als zeer druk. Zeer vriendelijk personeel. Schoon en netjes. Ruime keuze in eten en drankjes.

Laatst bijgewerkt: 28 november 2022

Goed hotel mooi breed strand

Zeer goed hotel mooi breed strand 1min puntje de ala card restaurants vallen wel tegen daar mag wel meer aandacht aan besteed worden

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Netjes, schoon, gedateerd

In augustus zijn we 2 weken met onze dochters (12 en 10) op dit resort geweest. Echt genoten! Het is een groot hotel met 350 mooie ruime kamers. Het hotel is gedateerd maar is en wordt zeer goed onderhouden. Tegenover dit hotel, aan de andere kant van de schitterende tuin, ligt het zusterhotel Punta Cana. Je kunt van alle faciliteiten van beide hotels gebruik maken. Er zijn 2 goede buffet restaurants en 5/6 a la Carré restaurants.de kwaliteit in alle restaurants is goed, soms wat is de temperatuur van het eten niet warm genoeg, maar alles is erg lekker! Het personeel in het hele hotel spreekt vooral Spaans, een enkele ook wat Engels. Ze doen allemaal hun best, om het je naar de zin te maken. Heel de dag worden de tuinen, hotel, kamers en openbare ruimtes onderhouden en schoon gemaakt. Buiten het resort is niet veel te doen, maar dat weet je. Het strand en de zee zijn schitterend! Kortom een leuk resort voor een goede prijs met erg goede horeca!

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Als je niet teveel betaald hebt, heb je waar voor je geld

Kamers op zich prima, alleen 3 bedden van 1.20 voor 4 personen slaapt niet heel fijn. De deuren maken veel lawaai bij het sluiten, wij houden rekening met andere mensen maar zo is lang niet iedereen. Dus veel lawaai snachts van deuren die dicht slaan. Het eten bij het Amerikaanse restaurant vonden wij slecht. Lekkerste was s’avonds eten bij het lopend buffet. Vriendelijk personeel. S’avonds slechte animatie! Op de site wordt er gezegd dat er shows te zien zijn. Wij hebben zangers/ zangeres gehoord die niet om aan te horen waren. Het beste was een meneer op saxofoon. Al met al is dit hotel zeker geen 5 sterren waard. In Nederland zou het hooguit 3 krijgen.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2022

Mooi hotel prima service en schoon

Als gezin met kinderen van 16 en 18 in een zeer mooie schone en ruime familie suite verbleven. Services in het hotel zijn prima. Eten is prima maar niet veel variatie. De animatie is echt top, heel betrokken en zeer kundig in dans en vrolijkheid.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2022

Een fijne vakantie gehad.

Mooie en leuke vakantie gehad. Het eten is veel eentonig maar altijd wel iets wat je lust. Vriendelijk personeel die je iedere keer vrolijk begroeten en drinken voor je inschenken. Heerlijke temperatuur van zowel het zee- als zwembadwater.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2022

Een waar paradijs

Van 29 april '22 - 12 mei '22 hier mogen verblijven. Een geweldig hotel. Prachtig verscholen in een palmentuin. 2 Zwembaden die zich op enkele meters van het mooie witte strand bevinden. Voldoende ligbedden zowel bij het zwembad als op strand. Heel schoon en netjes.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

mooi complex wel erg masaal

lokatie is prima, faciliteiten zijn goed alleen is het personeel alleen vriendelijk als ze een tip krijgen. Dit staat me wel tegen en je voelt je verplicht te tippen. Nu is dit in dit gedeelte van de wereld vaak wel een gewoonte, alleen is oprechtheid dan wel een beetje zoek.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Groot massaal hotel, eten is prima met redelijk wat afwisseling.

Ligging is rustig op een soort park met meerdere hotels. Buiten dit park (na de slagboom) kom je meteen in een andere omgeving terecht; armoedig, druk, snelweg, veel zwerfafval. De kamers zijn ruim, vooral de familiekamers met aparte slaapkamer voor de kinderen met extra badkamer. Echter wel gedateerd allemaal, van het bad konden we geen gebruikmaken, want de stop werkte niet. In de andere badkamer werkte de handdouche niet. Het eten in de buffetrestaurants is goed op smaak en redelijk afwisselend. Naast een vaste standaard wordt er dagelijks gewisseld qua bijgerechten. Verblijf je tot 10 dagen dan mag je 3x gebruik maken van 1 van de 5 a la carte restaurants. Echter werd er niet verteld dat je alleen op zondag kunt reserveren voor de rest van de week. Wij kwamen op dinsdagavond aan en konden dus pas op zondagochtend voor de komende week reserveren voor de a la carte restaurants, terwijl we tot dinsdagavond bleven. Heel groot minpunt! Daarnaast word je als Europeaan die geen Spaans spreekt anders behandeld dan de Zuid Amerikaanse toeristen, of Spanjaarden. Geen brood bij je diner, langere wachtrijen, zeggen dat het restaurant vol is terwijl het maar voor de helft is gereserveerd, hogere prijzen rekenen voor excursies etc.. Er wordt echt met twee maten gemeten!

Laatst bijgewerkt: 29 april 2019

Leuke hotel , nette kamers

Het hotel bevind zich op een mooie locatie direct aan het strand. Eten was goed en de mensen waren aardig. Al met al was alles naar ons zin alleen de animatie kon wat beter.

Saona Island augustus 22
Zwembad Punta Cana bij avond/slecht weer