Bahia Principe Grand Bavaro reviews

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Top hotel voorheen top prijs

Lekker eten, fijne service, mastodont maar je merkt het niet....

Laatst bijgewerkt: 27 november 2022

Prima hotel.

Prima hotel met goede service! Ligging perfect. Kamers zijn toe aan renovatie. Erg verouderd. (zijn ze reeds aan begonnen). Wij zijn 14 dagen verbleven en mochten 7 keer a la carte eten. Dat was fantastisch.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Super

Prachtige ligging, leuke animatie team. Geweldige tijd gehad.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Geweldig goed hotel,voor iedereen wat wils

Goed hotel,helaas een dag later aangekomen ivm vertraging Swiss. waardeloze vliegmaatschappij. Bahia principe is in 1 woord een succes nummer

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

zeer slecht en verouderd

het bavaro resort is zeer slecht onderhouden kamers uitgewoond vies en smerig na 6 uur onderhandelen uit nood een upgrade gedaan voor 700 euro naar het Esmeralda resort ook daar weer van kamer moeten wisselen vanwege kapotte douche !! in het weekend wordt het hotel overlopen door dominicanen en dat betekend erg lange wacht tijden bij het ontbijt buffet . wij gaan hier nooit meer terug !!!!

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Hele fijne vakantie, zeer lieve en vriendelijke medewerkers

Na een Upgrade naar Esmeralda Luxe was alles top. Medewerkers kunnen slecht Engels, maar zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Zodra communicatie lastig wordt halen ze er een Engelssprekende collega erbij. Verder een uitstapje gemaakt naar Sea Aquarium (erg leuk).

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Prachtig resort

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Eten was heerlijk (vooral de a la carte restaurants). De zee is niet zo mooi als wij verwachtte. Erg veel zeewier op het strand, dit werd wel de hele dag weggehaald. Niks te klagen over dit schone resort waar ze prima Engels spreken.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Geweldig, schoon, mooi resort

Mooie accomodatie en mega groot. Je mag namelijk van alle omliggende accommodaties gebruik maken van de faciliteiten. Wij hebben meer dan de helft van het park niet eens gezien. Min puntje is dat ze heel slecht engels praten en het eten veel hetzelfde is in de buffet restaurants. De al a carte restaurants zijn wel prima! In het weekend is het wel mega druk met locale mensen. Maar prima te doen.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Erg groot luxe hotel

Prachtig hotel, ontzettend vriendelijk personeel alleen erg lang wachtrijen voor het buffet restaurant.

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2022

Het resort is geweldig en voldoet werkelijk aan alle verwachtingen. Je verveelt je geen moment en er is voor ieder wat wils. Het enige minpuntje is, is dat er, met uitzondering van de receptie, overal zo slecht Engels gesproken wordt. Het resort bestaat uit meerdere hotels en wij mochten ook gebruikmaken van de faciliteiten van de andere resorts.

Strand
Het luxe ambar gedeelte