Jewel Palm Beach - All-Inclusive Resort (ex Dreams) reviews

Zuurbier
Laatst bijgewerkt: 25 juli 2023

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2018

Uitstekende locatie !!

Goede mogelijkheden op alle gebied. Zeker aan te bevelen met goede kamers en een goede verzorging . Ook veel mogelijkheden met de diverse ( 6 mogelijkheden) restaurants o.a.Japans, Frans , Italiaans , Mexicaans Etc.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2017

perfect resort

Zowel leidinggevende als bedienend personeel zijn behulpzaam en zeer vriendelijk zei proberen echt een familie gevoel te creeren ( als je er open voor staat) , de kamers zijn wat gedateert , het resort is 26 jaar oud maar men is begonnen met de renovatie , gebouw 7 wordt op dit moment aangepakt , er wordt zodanig gewerkt dat vakantiegangers er geen last van hebben , als mensen problemen met hun kamer hebben en het is niet direct op te lossen dan krijgen de mensen een upcrade aangeboden , wat het eten betreft ( world cafe , algemeen restaurant )hebben we niets te klagen gehad het assortiment is breed genoeg , en goed , uiteraard moet je er rekening mee houden dat ze het hier iets anders bereiden dan bij jezelf thuis , de ala card restaurants zijn ook prima , helaas spoelt er op het strand zeewier aan , maar daar kunnen de mensen hier niets aan doen , daar het hier een natuurverschijnsel betreft , ze ruimen het zeewier zo snel mogelijk op , we hebben het in ieder geval prima naar ons zin gehad .