29 beoordelingen voor Hotel Catalonia Bavaro in Punta Cana Oostkust

Catalonia Bavaro

5 sterren
8.1
  • Animatie
    6.9
  • Eten & drinken
    8.2
  • Faciliteiten
    8.2
  • Hygiëne
    7.8
  • Kamer
    7.8
  • Kindvriendelijkheid
    7.8
  • Kwaliteit bedden
    8.4
  • Ligging
    8.1
  • Prijs/ kwaliteit
    8.0
  • Service personeel
    8.8
  • 1 experts: 8.0
  • 28 vakantiegangers: 8.3
29 beoordelingen
  • 9.0
    • Animatie
      7.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      9.0
    • Kindvriendelijkheid
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      10.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Sander
    op 06.05.2019:

    Goed verzorgd resort met prachtige tuinen en een mooi strand

    Zeer goed onderhouden resort. Geen vuil te zien. Alles werd netjes opgeruimd. Wij hadden Privilege geboekt. Zeker een aanrader. Kamer was ruim en netjes onderhouden. Ala Carte restaurants vielen tegen, met name de Italiaan. Voorverpakt eten en smakeloos. Het buffet daarentegen was gevarieerd en lekker (vers).

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Hetty
    op 27.02.2019:

    Schoon, vriendelijk personeel, eten goed

    Wij hadden een upgrade naar Catalina Royal adults only gedeelte. De tuinen zijn prachtig en worden goed onderhouden, de zwembaden prachtig en het strand met heerlijke bedden is ook heel fijn. De receptioniste Anna regelt ook alles tot in de puntjes voor je.

    Lees meer
  • 5.0
    • Animatie
      3.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      8.0
    Barbara Blank - Fasting
    op 10.02.2019:

    Zeer groot resort

    Groot resort met voldoende voorzieningen. Uitstekend zwembad, matig tot goed strand met voldoende ligbedden echter zonder matrasje.Niet luxueus. Onderhoud kan beter.
    Muziek is te luidruchtig en niet direct melodieus. Voornamelijk beat/disco style.....en hard!!
    Ook overlast van harde beat van naastgelegen beachclub, tot laat in de avond.

    Lees meer
  • 7.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer
      5.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      8.0
    Arthur
    op 14.05.2016:

    Mooi resort, maar het Royal gedeelte is véél beter

    Het is dat we gratis de gehele reis in het Royal gedeelte mochten zitten. DAT heeft onze vakantie gemaakt. Anders was het een gewone vakantie geweest en zouden we het niet nog een keer doen.

    Lees meer
  • 10
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      10.0
    • Faciliteiten
      10.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      10.0
    • Kindvriendelijkheid
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      10.0
    • Ligging
      10.0
    • Prijs/ kwaliteit
      10.0
    • Service personeel
      9.0
    angelien
    op 08.12.2015:

    je hotel in paradijs

    geweldig hotel er ontbreekt je aan niets zowel aan eten drinken enz is er meer dan voldoende en de kwaliteit is erg goed.
    Het hotel ligt gelegen in cabezza de torro en ligt 20 min van de luchthaven.

    Lees meer
  • 9.0
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      10.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      4.0
    • Kamer
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      9.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      9.0
    Bonnie
    op 14.11.2012:

    Mooie tuinen, mooi strand

    Op zich een prachtig resort, vriendelijke mensen en heerlijk eten. Het enige minpunt was de hygiëne zoals plakbestek we moesten het bestek afvegen aan ons servet. Vogels die rondvlogen tijdens het eten. Je kon je bord niet laten staan want de vogels pikte het weg.
    De kamers waren erg gedateerd en ook hier niet alles schoon. Hebben 5 kakkerlakken en talloze spinnen in onze kamer gehad. We hadden een kamer op de begane grond dus misschien lag het daaraan. We zijn al vaak in de Dominicaanse geweest maar nooit beesten in de kamers gehad dus dit viel erg tegen.

    Lees meer
  • 9.0
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      9.0
    Hanan Benmoussa
    op 31.08.2012:

    In 1 woord een geweldig resort

    Een mooi resort met eigenlijk alles wat je wilt hebben binnen handbereik.

    Lees meer
  • 8.0
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    P.M.B. de Rooij-van Grinsven
    op 30.07.2012:

    Goed hotel, uitstekend verzorgd.

    Uitstekend hotel, uitstekend verzorgd, maar wel afgelegen.
    Alleen mogelijkheid om met taxi of excursies wat van omgeving (dorpjes, shoppingcentra) te zien.

    Lees meer
« 1 2 3 4
  • Sander
    op 06.05.2019:

    - Privilege - Buffet Restaurant

  • Barbara Blank - Fasting
    op 10.02.2019:

    Wellicht alleen geschikt voor jeugd/jonge gezinnen. Ruime naastgelegen golfbaan.

  • Arthur
    op 14.05.2016:

    Boek Royal (adult only) als je met z'n 2-en voor de rust gaat.

  • angelien
    op 08.12.2015:

    saona eiland is zeker een aanrader zou het alleen niet bij de reisleiding boeken omdat deze veel te duur is en de smoesjes van als je het ergens anders boekt is pure onzin. Wij hebben Nederlanders meegemaakt die s'avonds om half 12 nog uit bed gebeld zijn door de reisleiding dat de excursie niet doorging. deze mensen hebben hun geld terug gevraagd en het ergens anders geboekt tegen een veel goedkopere prijs.

  • Bonnie
    op 14.11.2012:

    Zoals ik al hierboven heb gemeld was alleen de hygiëne bar, voor de rest prima resort.

« 1 2