Catalonia Bavaro reviews

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Goed verzorgd resort met prachtige tuinen en een mooi strand

Zeer goed onderhouden resort. Geen vuil te zien. Alles werd netjes opgeruimd. Wij hadden Privilege geboekt. Zeker een aanrader. Kamer was ruim en netjes onderhouden. Ala Carte restaurants vielen tegen, met name de Italiaan. Voorverpakt eten en smakeloos. Het buffet daarentegen was gevarieerd en lekker (vers).

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2019

Schoon, vriendelijk personeel, eten goed

Wij hadden een upgrade naar Catalina Royal adults only gedeelte. De tuinen zijn prachtig en worden goed onderhouden, de zwembaden prachtig en het strand met heerlijke bedden is ook heel fijn. De receptioniste Anna regelt ook alles tot in de puntjes voor je.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2019

Zeer groot resort

Groot resort met voldoende voorzieningen. Uitstekend zwembad, matig tot goed strand met voldoende ligbedden echter zonder matrasje.Niet luxueus. Onderhoud kan beter. Muziek is te luidruchtig en niet direct melodieus. Voornamelijk beat/disco style.....en hard!! Ook overlast van harde beat van naastgelegen beachclub, tot laat in de avond.

Laatst bijgewerkt: 14 mei 2016

Mooi resort, maar het Royal gedeelte is véél beter

Het is dat we gratis de gehele reis in het Royal gedeelte mochten zitten. DAT heeft onze vakantie gemaakt. Anders was het een gewone vakantie geweest en zouden we het niet nog een keer doen.