Grand Bávaro Princess reviews

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Afschuwelijke ervaring!!

Tja, waar zal ik beginnen. We hebben via Prijsvrij vakanties 9 dagen dit all-inclusive resort geboekt en het was van A tot Z een drama. Omdat we de pech hadden dat orkaan Fiona over ons heen kwam begon de ellende op maandag. Geen werkende elektra, geen werkende airco, geen warm water, een kamer die vol water stond en we zelf moesten schoonmaken, en hier bovenop een dak wat er half afgewaaid was en overal lekte. Wanhopig geprobeerd een andere kamer te krijgen in de lobby de dag na de orkaan, was niet mogelijk we moesten maar genoegen nemen met de kamer die we hadden ( en dus onder water stond en lekte! ). Vervolgens Prijsvrij gebeld en teruggebeld door ene Patrick, die eigenlijk net zo goed niet had kunnen bellen want enkel een sneer gaf ' U wist toch dat het orkaan seizoen is meneer?' Totaal geen begrip voor de situatie laat staan meedenken, hij had totaal geen zin om ons te helpen en gaf aan dat we het zelf maar in de lobby moesten proberen te regelen. Wat een waardeloze service, als ik 0 punten kon geven voor deze organisatie deed ik het. Ook het eten was slecht & smaakloos, vlees dat taai was, vliegen op het buffet, kip die niet goed gegaard was, zelfs het brood was taai. Het eten in het vliegtuig was oprecht een verademing ten opzichte van het eten in dit resort. Verder word de fooiencultuur door schreeuwende Amerikanen in de hand gewerkt en staan mensen met briefjes van 5 dollar aan de bar te roepen en krijgen ze voorrang van het personeel. Geen fooi = als laatste je drinken ongeacht je plek in de rij of aan de bar, dit mag ook niet kunnen ook al snap ik dat het gebruikelijk is. Een fooi is een gunst, geen verplichting. Het enige pluspunt aan het hotel is de ligging ( je zit hier op loopafstand van het strand ), en de vriendelijkheid van voornamelijk de schoonmakers ( en niet eens het hotelpersoneel zelf ). Het schoonmaken van je kamer moet je overigens wel weer zelf achteraan als je wilt dat dit iedere dag gebeurt maar dat ter zijde. Om met een positieve noot af te sluiten hadden we op de avond voor onze vlucht gelukkig weer warm water en een werkende airco ( dak was overigens nog steeds lek dus bij regen konden we genieten van het gedrup van water in onze hotelkamer ). Kortom; nooit meer prijsvrij vakanties, en nooit meer dit resort!!

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2020

Favoriete bestemming en hotel

Voor de 2e keer hier naartoe gegaan. De eerste keer was vóór de renovatie. Toen we hoorde dat het gerenoveerd werd en nog niet helemaal af was, kregen we of een korting of de keuze om een ander hotel te kiezen. We hebben toch weer voor deze hotel gekozen. Het is zo veel mooier geworden, de kamers, het buffet, de faciliteiten,.. er werd aan alles gedacht. Het eten is zeer gevarieerd, je hebt verschillende restaurants. We hadden niet veel last van de werkzaamheden, grotendeels was al af. Kortom ik zou hier opnieuw naartoe willen gaan.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2018

Top resort!!

Top resort. Word erg veel aandacht geschonken aan de omgeving. Eten prima. Wel 2 keer kakkerlakken op de toetjes gezien! Dit is het enige minpunt voor de rest nergens iets op aan te merken!

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2018

Prachtige locatie

Prachtige locatie,zeer vriendelijk personeel en zeker de moeite waard

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2017

Leuk park maar te groot, vervoer op terrein duurt te lang

Dit was na de orkaan, een eiland op het resort. werden met vrachtwagens vervoerd en zaten op deze manier geisoleerd

Laatst bijgewerkt: 14 september 2017

Goed hotel, onbezorgd vakantie vieren

Goed hotel, vriendelijk personeel. De villa's worden dagelijks goed schoongemaakt. Wij lagen centraal in het park dus konden alles te voet afleggen anders kun je ook gebruik maken van de shuttle. Eten goed verzorgd, verschillende restaurants allemaal onder de AI. Dit is onbezorgd vakantie vieren.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2017

Mooiste strand van alle resorts

Super hotel . Zeer vriendelijk personeel.... waarderen fooien heel erg. Maar voel je niet verplicht.... veiligheid is overdag buiten ressort goed.... wel word er geprobeerd je de growshops binnen te krijgen..... Nee is nee laat je hier dus niet opdringen

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2017

Zeer goed ruim opgezet comlex

Bavaro Princess is de ideale omgeving om lekker tot rust te komen. Het is een zeer groot opgezet complex met alleen maar laagbouw, wat heel prettig is. Wij zaten in het Villa gedeelte, halverwege het complex. Konden alles prima lopen (naar het strand of lobby) zonder gebruik te maken van de shuttles. Restaurants (buffet) zijn echt zeer goed. Heel veel keus en alles vers en voldoende. De thema restaurants vonden wij prima maar niet extra speciaal. Zwembad is heerlijk maar deze zee vonden wij nog prettiger. Voldoende schaduw en bedden. Personeel is zeer vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2016

Mooi resort aan een prachtig strand

Het is een groot resort. Wij zaten in het platinum gedeelte en dat is zeker aan te bevelen. Je zit dan op loopafstand van het strand. Er rijdt de hele dag een treintje en dat is geen overbodige luxe. Mooie villa's in mooi aangelegde tuin. Eten is over het algemeen goed.