Barceló Bávaro Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Paradijs

Het resort is een paradijs. Het is zo mooi en je kan van veel dingen gebruik maken. Wanneer je bij adults only zit kun je ook naar het palace gedeelte. De a la carte restaurants waren echt super. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 14 november 2019

Mooi paradijs maar niet zo vriendelijk

Het resort heeft echt een prachtige locatie. Het strand wordt elke dag netjes schoongemaakt. Er is een ruime keuze aan eten maar dat is wel bijna elke dag hetzelfde. Het meeste personeel bleef Spaans tegen me praten, ook als ik aangaf dat ik geen Spaans sprak. Dit vond ik af en toe wel vervelend. De kamer wordt elke dag netjes schoongemaakt en de minibar wordt elke dag aangevuld, maar dit doen ze pas aan het eind van de middag wanneer jij net terug komt van het strand om te douchen etc.

Laatst bijgewerkt: 13 april 2019

geweldig strand

Het eten was elke weer lekker Geweldig strand. Prima resort voor vakantie zonder kinderen.

Irene Pitters-Donk
Laatst bijgewerkt: 4 juli 2017

Prima resort als je zonder kinderen reist

Prima resort voor vakantie zonder kinderen. Het resort is nog volop in ontwikkeling, dus ik verwacht er over een aantal jaar veel meer van. Eten en drinken is uitstekend,kamers zijn mooi. En er wordt goed schoon gemaakt

Het rustige zwembad