Marien Puerto Plata (ex Be Live Collection Marien) reviews

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2020

Uitstekend en vriendelijk personeel.

Het gerenoveerde gebouw 4 waar wij logeerden liet veel te wensen over qua sanitair, ongedierte en ondanks de inspanningen en vriendelijkheid vh personeel kan de communicatie beter. Airco is niet af te stellen, kamers zijn steenkoud en vochtig.

Laatst bijgewerkt: 16 november 2019

goed ligging bij het strand

foto's zagen mooier uit als in het echt jammer personeel was niet vriendelijk als je wat vroeg op het strand wel, schoenmaak van de kamer kon beter

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

Fijn hotel

Hier nu voor 15e keer teruggeweest en blijft voor mij leukste en fijnste hotel aan noordkust in DR! Alleen de vliegreis nu is een hel, duurt veel te lang via Panama- Santo Domingo en busreis van 5 uur naar Puerto Plata, zijn bijna 24 uur onderweg geweest! Vraag me ook af waarom er geen vluchten meer zijn op PP zoals voorheen en niet met zoveel omwegen. Voorheen altijd directe vluchten A'dam - Puerto Plata en op deze manier zou ik vaker hierheen gaan.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2019

Uitstekend hotel goed van eten en drinken en goede service

Het hotel heeft een mooie ligging direct aan de zee. Verder was de verzorging erg goed. Er was een min punt dat de ligbedden s'morgens vroeg al werden gereserveerd.