Playabachata Resort reviews

2,8
2,8

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

House of horror

Wat een verschrikking, 5 sterren? 2 zou meer van toepassing zijnl. Vieze kamers, kakkerlakken in het restaurant. 3 dagen geen stroom dus ook geen wc spoeling. 5 dagen koud moeten douchen. Het personeel bij de grote bar negeert je compleet als je niet met geld staat te zwaaien. Het eten, laten we zeggen dat het ontbijt eenzijdig is maar acceptabel. De lunch en avondeten als je van rijst, bonen en vlees met veel vet of af en toe vis met veel graten houdt je het kan eten. Verder iedere dag hetzelfde. We zijn 5 keer geweest uit eten omdat het gewoon ver onder de maat is. Als je geluk hebt heb je handdoeken voor het strand. Strandbedden veel te weinig. De ligging is wel mooi. Kamers schoonmaken? Als je geluk hebt maar binnen 5 minuten was het wel klaar, kun je ook wel aan de fotos zien. Nooooit meer voor ons. Verder wordt er gevraagd om ter plaatse 5 sterren beoordeling gevraagd maar je kan er onder schrijven wat je wilt. Je koffers mag jezelf weer terug slepen als je vertrekt. De spa rood uit de postmix is bruinig van kleur net zoals de kleur van het water wat uit je kraan komt. We zijn nog nooit zo blij geweest om weer te kunnen vertrekken!

Laatst bijgewerkt: 23 april 2017

Gedateerd, niet meer RIU- waardig

Kamer met zeezicht ligt schitterend aan het strand, ook aan ligbedden geen gebrek. De warme maaltijden vertoonden weinig variatie en het vlees was vaak van slechte kwaliteit, vlees en vis slecht bereid, te gaar of niet gaar. Tijdens de paasweek dagtoegang voor extra gasten waardoor het complex en eetgelegenheden overbevolkt raakten. Avondprogramma erbarmelijk en smakeloos en er er was geen ontkomen aan, want op je eigen terras had je geen buitenlichten dus daar kan je niet rustig zitten.