Danland Feriecenter Bogense Strand reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2023

Digitale puinhoop

De plek om de sleutel op te halen is onmogelijk te vinden met de beschrijving die ik had gekregen. Niemand te bereiken, verkeerde telefoonnummer en ook het noodnummer op zondag niet te bereiken. Ik zat zonder handdoeken en beddegoed. Daarna het park met het appartement ook niet te vinden en bij aankomst bleek dat mijn auto niet bij het huis geparkeerd kan worden. Alle auto's staan in een ring geparkeerd en je kunt dus ook niet bij het huis komen om je bagage even uit te laden. Als je geluk hebt heb je een plaats in de buurt van het appartement. Ik was van dat alles niet op de hoogte dus het overviel me enorm. Het voelt heel erg ongastvrij. Ondanks de goede ligging, het mooie appartement, brandschoon en van alle gemakken voorzien heb ik me er niet fijn gevoeld. Ook niet duidelijk waar de sleutel weer naar toe moet bij uitchecken. Mocht niet in de kluis waar hij opgehaald is.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

Het verblijf was een beetje vies en een aantal lampen deed het niet. Verder wel heel compleet qua uitrusting van keuken etc. Ligging was super.