St. George Beach Hotel & Spa Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Geweldig hotel, alles prima geregeld

Prachtige locatie, strak aan het strand, maar ook lekkere ligplaatsen op gras. heerlijk eten, vriendelijk personeel, prima kamer, prima bedden

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Mooi hotel

Mooi hotel met zwembad en strand waar je kunt parasailen,jetski enz. Goed eten niet te druk

Laatst bijgewerkt: 24 april 2019

Quite good but not outstanding

Would have liked a bit more variety with entertainment. would have been nice to have a wider variety of food (but maybe because we were too early in season). Went on day trip to Nicosia - very long bus journey so felt a bit rushed there.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Mooi gelegen hotel met mooie tuin en zwembad.

Prima vakantie gehad in dit hotel. Kamer en bed waren goed, badkamer wat klein en e.e.a. is wat gedateerd aan het raken. Eten was heel wisselend van kwaliteit. Bruine broodjes bij het ontbijt waren kurkdroog, gesneden brood was prima. Vlees bij lunch en diner vaak erg doorbakken en daardoor te droog. Aardappelen veelal te drogen en melig. Soep en salades prima. Bedienend personeel in de restaurants kan wel wat vriendelijker.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2017

Luxe, zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, direct aan strand gelegen

St George is een heerlijk luxe hotel waar je optimaal kan ontspannen. Het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Goed gevarieerd eten. Lekker zwembad en mooie tuin direct aan het strand gelegen. Voornamelijk Engelse mensen in dit hotel. Gezellige bar met live muziek in de avond. Animatie overdag kan wel beter. Goede massages in de welness. Hotel ligt wat verder van het grote centrum maar dat vinden wij juist wel fijn het rustig gelegen.

Laatst bijgewerkt: 29 april 2016

Prachtig Hotel

Prachtig hotel, mooie ligging, keurige tuin, welke overloopt naar strandje met een bijna afgesloten baai in zee, perfect om heerlijk te zwemmen. Verzorging door personeel super, eten en drinken in overvloed. Ik vind het hotel echt een aanrader voor een ieder.