TUI BLUE Pioneer Beach by Constantinou Bros reviews

2,9

Hr. J. Bouma
Laatst bijgewerkt: 18 december 2023

Perfecte locatie.

Prachtig resort. Uitstekende service en excellente medewerkers. Dit resort is een aanrader.

Hr. C. Anderson
Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Hotel Pioneer Beach

Prima hotel met uitgebreide ontbijt, lunch en diner buffetten

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2022

Cyprus 2022

Fijn hotel. Zie kritiekpunyen hier onder

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Prima verblijf in het hotel. Netjes en schoon. Begint wel te dateren, om een bepaald niveau te kunnen blijven hanteren dient er goed gemoderniseerd te worden! En snel. Veel Engelsen aanwezig. Veel bediening die allen vriendelijk zijn, hun Engels mag wat beter. Het eten is prima, maar voor ons te massaal, je merkt dat het vooral veel massa is voor grote groepen en weinig verfijning. All inclusive buffetten terwijl we niet all inclusive zaten.

U. Aerts
Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Het lopend buffet is zeer goed, en de hoofdgerechten zijn ook variërend. Bij een all in mag je 2x a la carte eten, maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar het lopend buffet. Alhoewel ik de biefstuk wel kan aanbevelen bij het a la carte avondeten (Cristiana rest.), zo goed heb ik ze nog nooit gehad in NL. Hotel en kamers zijn schoon. Zwem- en badhanddoeken worden elke dag verschoond, als je ze op grond gooit in de badkamer De bediening bij het zwembad van de poolbar was onvoldoende, wachttijd op je drankje was 'n half uur (mocht je een ober te pakken krijgen) . Als je aan het strand ligt, zul je zelf je drinken moeten halen want er was te weinig personeel en konden het niet aan. En als je een all inclusive geboekt hebt is dat erg vervelend. Marco Polo bar daartegen, is super goed en kan daar alles aan drank verkrijgen. Het hotel ligt dichtbij het vliegveld maar daardoor verder van de haven, en als je geen all in hebt, dan is het best een stuk wandelen om uit eten te gaan.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

lovend

perfect niets meer te wensen eten en gastvrijheid schoon en verzorgd

Geweldige zonsondergang