Paphos Gardens Holiday Resort reviews

5,3
5,6

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Paphos in maart

Het vakantiepark is netjes maar eenvoudig. Het ligt in een rustige woonwijk op loopafstand van het centrum van Paphos en het strand. Tegelijkertijd ligt het ver genoeg van al het uitgaanslawaai. Prima locatie dus. Voldoende faciliteiten ook. Verwacht geen grote luxe in het appartement maar daar is de prijs ook naar. De grootste tegenvaller vonden wij het eten. Brood was bijvoorbeeld niet smakelijk. En ook de lunch (tweemaal gegeten) en het buffet/dinner (tweemaal) was vooral veel maar niet bijzonder. Het personeel maakte wel veel goed: dat is buitengewoon vriendelijk en servicegericht. De stad Paphos is niet bijzonder mooi maar de omgeving is dat wel, zo vonden wij. Aanbevolen: bezoek de antieke en Byzantijnse opgravingen op een half uur lopen van het resort aan de rand van de zee. Het weer was prima voor de tijd van het jaar (maart) en goed geschikt voor het maken van tochten door Cyprus. Nog gezwommen in het fraaie zwembad maar niet aan zee. daar was het te fris voor.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2023

3 kamerappartement Mimoza 201, Paphos Gardens

Ofschoon we om een rustig appartement hadden gevraagd, kwamen we terecht in een uithoek van het resort, vlak tegen een drukke 4-baansweg en hondenopvang. Gevolg: enorm veel herrie zowel overdag als 's nachts van verkeer en blaffende en jankende honden. Het appartement zelf was erg gedateerd en sjofel, de bedden waren abnormaal hard, wel ruim en schoon. We hebben vooral vanwege het lawaai diverse keren om een ander appartement gevraagd, ook via de reisleiding ter plaatse. Dit werd door de receptie wel beloofd, met name aan de reisleiding, maar verder niet waargemaakt. We hadden logies en ontbijt geboekt, maar het resort hanteert verder vooral een all inclusive formule. Na het ontbijt was er voor de gasten die daar niet aan deelnamen dus feitelijk niets meer te krijgen. Upgraden naar halfpension, diner of all inclusive was mogelijk, maar voor tenminste 4 dagen, niet a la carte oof incidenteel en best wel duur. 'S avonds kon je aan een speciale bar wel drankjes krijgen die niet in de all

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2023

Goedkoop hotel met groot zwembad

We hadden eerst een appartement gehuurd. Na bezichtiging schrokken we heel erg hoe slecht het appartement was. Lag aan een drukke weg. Gelukkig kregen we een kamer in het hotel van de receptie. Kamer werd niet tot nauwelijks schoongemaakt. Naast onze kamer werd verbouwd. Veel herrie dus overdag. Geen aanrader wat ons betreft

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2023

Super locatie vriendelijk personeel

De vriendelijkheid van het personeel is echt top super behulpzaam, het appartement was goed alleen niet heel erg schoon, wc trok niet super goed door. En de bedden lagen echt niet lekker. Maar voor de rest echt geen klachten en was het top!

Ina Hussaarts Voet
Laatst bijgewerkt: 28 december 2021

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Goed en schoon hotel!

Voor kinderen ideaal. Eten was van hele goede kwaliteit en gevarieerd. Uitstekende service en afwisselende avond animatie programma's. Rustig gelegen. Als je de drukte of de strand wilt opzoeken ben je er in 10 - 15 min.