8 beoordelingen voor Aparthotel Paphiessa in Paphos

6.5
    6.8
    Alette
    op 12.07.2017:

Begin van het seizoen verwacht je wat meer vriendelijkheid en hygiene.

Ik heb veel van Griekenland gezien maar helaas is dit onze slechtste ervaring. Enkele personeelsleden waren vriendelijk, een aantal (niet Grieken) kon je niet mee communiceren en de eigenaar/manager werk om iets kleins dusdanig kwaad dat hij zijn eigen servies kapot smeet en mij verbaal agressief benaderde.
    Qua hygiene vond ik het appartement te wensen overlaten. De koelkast, het fornuis, het sanitair was vies, toilet kon 1 keer per 45minuten doorgespoeld worden.
    De airco werkte prima en ook de bedden waren oké.

Marian
    op 19.10.2011:

oudbollig hotel personeel wel vriendelijk ontbijt simpel en altijd hetzelfde

Voor ons 2 was het een redelijke prijs waar we geen moeite mee hebben, maar voor onze vriendin die 1week later kwam en maar 8 dagen bleef was de prijs erg hoog, te weten 700 euro terwijl er mensen waren in diezelfde periode voor 350 euro pp. dat is een toeslag van 100% ronduit belachelijk.

Oscar
    op 03.10.2011:

Prima appartementen

Appartementen zijn prima ingericht, zeker naar Griekse maatstaven.

Altijd voldoende warm water en een ligbad.
    Ze zijn verdeeld over verschillende gebouwen.
    In het hoofdgebouw is er flinke geluidsoverlast.
    Enerzijds van de "main road" direct onder je balkon, anderzijds de karaoke aan het zwembad (begint om 2300 uur) en de Engelsen weten daar wel raad mee!

Wij hebben gewisseld naar een bijgebouw aan de overkant.
    Heerlijk rustig en verder prima.

Afstand naar de haven is ca 10 minuten wandelen.
    Voldoende vertier, maar zeer engels georienteerd. Huur vooral een auto of motor en ga het eiland verkennen.

Prachtig!

Karin
    op 06.09.2011:

Vriendelijk familiehotel, maar niet wat we hadden verwacht

Vriendelijke mensen, die je graag wilde helpen met vragen voor zover ze konden.

Maar het complex ziet er een stuk ouder uit als wij hadden verwacht.
    De appartementen zijn niet hygiënisch, als je de besteklade opentrekt komt er een vieze muffe lucht je tegemoet.
    De deuren klemmen, en we zaten met ons 'tuintje' aan een drukke weg.
    Dat was wel erg jammer.

Frederika
    op 22.08.2011:

Paphiessa een goed appartement mede door de ligging

Paphiessa, een goed app prima personeel, tegen ons heel eerlijk alleen niet tegen de organisatie toen bleek dat ze overgeboekt waren, maar door de organisatie en Paphiessa naar tevredenheid voor ons snel opgelost.

Wim
    op 04.07.2011:

Eenvoudig en enigszins gedateerd maar wel schoon

De gehele accomodatie is eigenlijk aan een renovatie toe; bv de airco's; deuren die niet meer dichtkunnen e.d.

Jan
    op 20.06.2011:

Goed gelegen hotel met vriendelijk personeel

Kleine kamer, maar alles werkte behalve de TV (niet gevraagd om te repareren). Familie gerund, iedereen doet zijn best je te helpen. Leuk zwembad, ook een kleine voor kinderen. Geregeld karaoke in de bar, maar wel Engels. Gasten 60% Engels, rest verdeeld over Nederlanders, Finnen en Russen. Simpel ontbijt, geen lunch of diner genomen. Tien minuten naar de boulevard.

Tineke
    op 05.06.2011:

goed en gastvriendelijk hotel

Hotel is wat verouderd, maar schoon. Bedden zijn goed. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Engels georienteerd (englisch breakfast).

Heerlijk zwembad. Het is gelegen tussen oude centrum en strand, allebei op een loopafstand van ong. 10-15 minuten, dus goed te doen. Wij hebben een heerlijke week gehad! 2x per week Karaoke in de bar. Daar moet je van houden, maar het is wel reuze gezellig.

Als je wensen/klachten hebt hoef je het maar te zeggen en ze lossen het op voor je. Wij zeggen: dit is een aanrader voor mensen die niet teveel luxe verlangen maar wel een fijne vakantie in een prettig familiehotel willen doorbrengen!

Faciliteiten van Paphiessa

Het weer de komende week in Paphos

Tuesday 24-10 Helder/Zonnig
Wednesday 25-10 Helder/Zonnig
Thursday 26-10 Helder/Zonnig
Friday 27-10 Helder/Zonnig
Saturday 28-10 Helder/Zonnig
Sunday 29-10 Helder/Zonnig
Monday 30-10 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Paphiessa in Paphos, Paphos.

Vakantiepanel.nl heeft 8 vakantie beoordelingen Paphiessa.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Paphiessa vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Paphiessa scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Paphiessa vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Paphiessa en het actuele weer Paphos. Bekijk hier ook andere Aparthotels Paphos of Aparthotels Paphos. Op de pagina van Paphos vind je vakantiebeoordelingen Paphos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Paphiessa achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Paphiessa!

• Alette
    op 12.07.2017:

Geef personeel een training hoe ze wat meer klantvriendelijk kunnen zijn en vervang de norse onvriendelijke grove eigenaar/manager. Zorg voor een schoonmaakploeg die zich wat meer inspannen dan alleen dweilen en bedden rechttrekken.