Paphiessa reviews

2,9
4,8

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2023

Vreselijk

Overgeplaatst naar St George appartement .Ligt veraf van alles .Moest kilometers lopen voor boodschappen .zoals de beschrijving was klopt er niks van .Geen schoonmaak ,geen schone handdoeken of beddengoed. Geen winkel ,sportleraren in het donker en mega vuil .binnenzwembad vuil en geen verlichting en buitenzwembad leeg .2 accomodaties gehad en van beide klopt er helemaal niks van de beschrijvingen .Zou graag willen dat er nog eens door jullie contact met ons werd opgenomen

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2022

Vriendelijk personeel maar kakkerlakken in de badkamer!

Wat verouderd maar zeer vriendelijk personeel en helaas ongedierte.

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2022

Erg verouderd, veel dingen kapot, niet gekregen wat geboekt is

Volgens de boeking site zou er entertainment zijn, dat was er niet. Er zou ontbijt in een buffetvorm geserveerd worden, dat was er ook niet. Tevens was het binnenzwembad, de gym, bubbelbad en sauna gesloten. Hierover hebben we op donderdag 12-05-2022 met prijsvrij over gebeld/geklaagd. Toen werd ons een geldbedrag beloofd van 160,- euro als compensatie. Na een half uur werden we terug gebeld met de melding dat we dat geld alleen krijgen als we het hotel direct verlaten en zelf op zoek gaan naar een ander hotel. Totaal geen goede oplossing

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

Niet de moeite waard

Helaas voldoet dit totaal niet aan de omschrijving. De bedden zijn compleet doorgelegen. Er word niet veel gedaan aan goede hygiëne binnen het complex. Er lagen dode insecten in de keuken. Na aanspreken van het personeel hiervan werden we beschuldigd van het zelf plaatsen van deze insecten.

Laatst bijgewerkt: 12 april 2019

Voor een kort verblijf is het wel te doen.

Gedateerd, acgterstallig onderhoud en kamer niet echt schoon

Laatst bijgewerkt: 12 juli 2017

Begin van het seizoen verwacht je wat meer vriendelijkheid en hygiene.

Ik heb veel van Griekenland gezien maar helaas is dit onze slechtste ervaring. Enkele personeelsleden waren vriendelijk, een aantal (niet Grieken) kon je niet mee communiceren en de eigenaar/manager werk om iets kleins dusdanig kwaad dat hij zijn eigen servies kapot smeet en mij verbaal agressief benaderde. Qua hygiene vond ik het appartement te wensen overlaten. De koelkast, het fornuis, het sanitair was vies, toilet kon 1 keer per 45minuten doorgespoeld worden. De airco werkte prima en ook de bedden waren oké.

Je keuken materialen die NIET werken.
Uitzicht vanaf je balkon
Met alle liefde voor de hond,dit wil je niet onder je op vakantie.