12 beoordelingen voor Aparthotel Paphiessa in Paphos

« Toon alle accommodaties

Paphiessa

3 sterren
6.0
  • Appartement
    5.6
  • Eten & drinken
    5.0
  • Faciliteiten
    5.8
  • Hygiëne
    5.8
  • Kamer
    6.0
  • Kamer/ appartement
    2.0
  • Kindvriendelijkheid
    6.2
  • Kwaliteit bedden
    4.8
  • Ligging
    7.1
  • Prijs/ kwaliteit
    6.8
  • Service personeel
    7.3
  • 0 experts: -
  • 12 vakantiegangers: 6.0
Beoordeling schrijven
12 beoordelingen
  • 8.0
    • Appartement
      8.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      5.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      10.0
    Hanneke
    op 04.08.2022:

    Vriendelijk personeel maar kakkerlakken in de badkamer!

    Wat verouderd maar zeer vriendelijk personeel en helaas ongedierte.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 2.0
    • Eten & drinken
      2.0
    • Faciliteiten
      1.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer/ appartement
      2.0
    • Kindvriendelijkheid
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      2.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      2.0
    • Service personeel
      9.0
    Jessica
    op 19.05.2022:

    Erg verouderd, veel dingen kapot, niet gekregen wat geboekt is

    Volgens de boeking site zou er entertainment zijn, dat was er niet. Er zou ontbijt in een buffetvorm geserveerd worden, dat was er ook niet. Tevens was het binnenzwembad, de gym, bubbelbad en sauna gesloten. Hierover hebben we op donderdag 12-05-2022 met prijsvrij over gebeld/geklaagd. Toen werd ons een geldbedrag beloofd van 160,- euro als compensatie. Na een half uur werden we terug gebeld met de melding dat we dat geld alleen krijgen als we het hotel direct verlaten en zelf op zoek gaan naar een ander hotel. Totaal geen goede oplossing

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 2.0
    • Appartement
      2.0
    • Faciliteiten
      1.0
    • Hygiëne
      1.0
    • Kindvriendelijkheid
      2.0
    • Kwaliteit bedden
      2.0
    • Ligging
      5.0
    • Prijs/ kwaliteit
      10.0
    • Service personeel
      1.0
    Nine
    op 08.06.2019:

    Niet de moeite waard

    Helaas voldoet dit totaal niet aan de omschrijving.
    De bedden zijn compleet doorgelegen. Er word niet veel gedaan aan goede hygiëne binnen het complex. Er lagen dode insecten in de keuken. Na aanspreken van het personeel hiervan werden we beschuldigd van het zelf plaatsen van deze insecten.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Hygiëne
      5.0
    • Kamer
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      7.0
    Geert van Atteveld
    op 12.04.2019:

    Voor een kort verblijf is het wel te doen.

    Gedateerd, acgterstallig onderhoud en kamer niet echt schoon

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 4.0
    • Appartement
      3.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      3.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      4.0
    • Service personeel
      5.0
    Alette
    op 12.07.2017:

    Begin van het seizoen verwacht je wat meer vriendelijkheid en hygiene.

    Ik heb veel van Griekenland gezien maar helaas is dit onze slechtste ervaring. Enkele personeelsleden waren vriendelijk, een aantal (niet Grieken) kon je niet mee communiceren en de eigenaar/manager werk om iets kleins dusdanig kwaad dat hij zijn eigen servies kapot smeet en mij verbaal agressief benaderde.
    Qua hygiene vond ik het appartement te wensen overlaten. De koelkast, het fornuis, het sanitair was vies, toilet kon 1 keer per 45minuten doorgespoeld worden.
    De airco werkte prima en ook de bedden waren oké.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer
      5.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      4.0
    • Service personeel
      7.0
    Marian
    op 19.10.2011:

    oudbollig hotel personeel wel vriendelijk ontbijt simpel en altijd hetzelfde

    Voor ons 2 was het een redelijke prijs waar we geen moeite mee hebben, maar voor onze vriendin die 1week later kwam en maar 8 dagen bleef was de prijs erg hoog, te weten 700 euro terwijl er mensen waren in diezelfde periode voor 350 euro pp. dat is een toeslag van 100% ronduit belachelijk.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 8.0
    • Appartement
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      8.0
    Oscar
    op 03.10.2011:

    Prima appartementen

    Appartementen zijn prima ingericht, zeker naar Griekse maatstaven.

    Altijd voldoende warm water en een ligbad.
    Ze zijn verdeeld over verschillende gebouwen.
    In het hoofdgebouw is er flinke geluidsoverlast.
    Enerzijds van de "main road" direct onder je balkon, anderzijds de karaoke aan het zwembad (begint om 2300 uur) en de Engelsen weten daar wel raad mee!

    Wij hebben gewisseld naar een bijgebouw aan de overkant.
    Heerlijk rustig en verder prima.

    Afstand naar de haven is ca 10 minuten wandelen.
    Voldoende vertier, maar zeer engels georienteerd. Huur vooral een auto of motor en ga het eiland verkennen.

    Prachtig!

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Appartement
      3.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      5.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      5.0
    • Service personeel
      7.0
    Karin
    op 06.09.2011:

    Vriendelijk familiehotel, maar niet wat we hadden verwacht

    Vriendelijke mensen, die je graag wilde helpen met vragen voor zover ze konden.

    Maar het complex ziet er een stuk ouder uit als wij hadden verwacht.
    De appartementen zijn niet hygiënisch, als je de besteklade opentrekt komt er een vieze muffe lucht je tegemoet.
    De deuren klemmen, en we zaten met ons 'tuintje' aan een drukke weg.
    Dat was wel erg jammer.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
« 1 2

Faciliteiten van Paphiessa

  • Kinderzwembad
  • Restaurant
  • Bar
  • Kinderfaciliteiten
  • Airconditioning
  • Zwembad
  • Sport

Paphiessa is geschikt voor *

* Gebaseerd op meningen
  • Strand obv 2 beoordelingen
  • Actief obv 1 beoordeling
  • Cultuur obv 1 beoordeling
  • Duiken obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling
  • Watersport obv 1 beoordeling
  • Winkelen obv 1 beoordeling
  • Zon obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Paphos

Uitgebreide weersinformatie
Max (°C) Min (°C)
Tuesday 29-11 Bewolkt
Bewolkt
24 15
Wednesday 30-11 Bewolkt
Bewolkt
23 14
Thursday 1-12 Bewolkt
Bewolkt
22 14
Friday 2-12 Bewolkt
Bewolkt
22 13
Saturday 3-12 Bewolkt
Bewolkt
22 13
Sunday 4-12 Bewolkt
Bewolkt
22 13
Monday 5-12 Bewolkt
Bewolkt
22 13
Bron: Weerplaza logo

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Paphiessa in Paphos, Paphos.

Vakantiepanel.nl heeft 12 vakantie beoordelingen Paphiessa.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Paphiessa vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Paphiessa scoort:

  • Gezinnen: 6.0
  • Met partner: 5.9
  • Groep: 0.0

Behalve de vakantiebeoordelingen Paphiessa vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Paphiessa en het actuele weer Paphos. Bekijk hier ook andere Aparthotels Paphos of Aparthotels Paphos. Op de pagina van Paphos vind je vakantiebeoordelingen Paphos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Paphiessa achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Paphiessa!

  • Hanneke
    op 04.08.2022:

    Beter schoonmaken!!!

    Meld misbruik
  • Jessica
    op 19.05.2022:

    Zorgen dat de website de juiste informatie aangeeft. Geen beloftes doen en daarna terug trekken.

    Meld misbruik
  • Nine
    op 08.06.2019:

    Voor een appartement is deze accommodatie zeker geen aanrader.

    Meld misbruik
  • Geert van Atteveld
    op 12.04.2019:

    Niet elke dag hetzelfde ontbijt, geen zeer hard gekookte eieren en meer variatie in fruit. Meer tv kanalen en mogelijk maken dat je ook op de kamer WiFi kan gebruiken.

    Meld misbruik
  • Alette
    op 12.07.2017:

    Geef personeel een training hoe ze wat meer klantvriendelijk kunnen zijn en vervang de norse onvriendelijke grove eigenaar/manager. Zorg voor een schoonmaakploeg die zich wat meer inspannen dan alleen dweilen en bedden rechttrekken.

    Meld misbruik
Recent bewaarde items

Je kunt eenvoudig je favoriete accommodaties en bestemmingen bewaren. Interessante accommodatie of bestemming gevonden? Klik dan op bewaren. Vanuit je persoonlijke pagina kun je ze dan één voor één bekijken.