Pandream reviews

5,1

Luteijn
Laatst bijgewerkt: 19 september 2023

Oké

Groot appartement. Alles oké, maar geen sfeer. Gelukkig waren we niet van plan te koken, dat was ook niet gelukt, te weinig spullen daarvoor. Airco maakte veel lawaai. Vriendelijke medewerkers. Ontbijtruimte ook bijzonder. Had een oude autoshowroom kunnen zijn. . Basic prima ontbijt.zwembad heerlijk om baantjes te zwemmen. Kregen een welkomstdrankje bij het zwembad en mochten een uurtje later uitchecken, dat kwam goed uit bij onze vlucht. Wel veel omgevingslawaai in de avond door animatie in de hotels in de omgeving.

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2023

Verouderd

Verouderde studio. Doorgezakte bank, niet sluitende deurtjes, terrasje met kaal stukje grond met 2 zielige geraniums en uitzicht op de parkeerplaats. Koffie bij ontbijt prima, verder vrij basic. Bedjes bij zwembad prima, evenals zeer prettig barman. Prettig restaurant is Romeo's Tavern.

Laatst bijgewerkt: 17 november 2016

Is een mooie locatie echter nodig aan onderhoud toe. Zonde dat daar geen geld aan besteed wordt.

Last van mieren door veel kieren en naden die niet dicht gekit zijn. Schoonmaak doet prima werk.