Louis Phaethon Beach Club reviews

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Heerlijke vakantie

Heerlijk afwisselend eten, hartelijk personeel, prima kamer als uitvalsbasis, elke dag schoonmaak, wat verouderd maar absoluut schoon/op orde, goede douche. Uitzicht op zee. Ook binnenzwembad en wellness. Genoeg parkeerplek. Ik kom zeker terug.

Mw. L.E.M.W. Dekkers
Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Mooi hotel

Een mooi hotel medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Gedateerd en vooral gericht op Engelsen

Het hotel kan een serieuze update gebruiken, faciliteiten zijn oud en 'versleten'. Het restaurant zou de standaard moeten zijn voor de kwaliteit van de rest van het hotel. Helaas zijn de kamers zeer rumoerig, bedden slecht en oud. Gehele hotel is echt toe aan een renovatie zoals ze het restaurant wel hebben aangepakt.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2020

Geweldig hotel

Mooie kamers, schoon, vriendelijk personeel, overheerlijk eten..prachtige zwembaden. Bushalte voor de deur..3x per uur naar Paphos centrum

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

Mooi hotel

Prima afwisselend eten, leuke zwembaden, nette lounge, top kinderclub en disco, leuk wandelpad langs het strand naar de boulevard en haven!

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Helemaal top

Het was een super vakantie. Heerlijk resort. Met kinderen place to be. Eten wat goed verzorgd werd goed aangevuld en nooit koud. Een aanrader. Omgeving lag veel uit de buurt maar goede verbinding met de bus.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Goed eten, vriendelijk personeel, mooie zwembaden

Het eten is goed, veel keus. Wifi is gratis in de lobby, overige plaatsen moet betaald worden. Kluisjes zijn niet gratis. De kamers zijn klein, ook de badkamer is krap. Ons bad lekte wat water. Handdoeken service is goed.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

aanrader voor een zorgeloze vakantie

Wij zijn al voor de tweede keer hiernaartoe geweest. Voor twee personen zijn de kamers prima (maar voor 2 + 2 kinderen hoorde ik dat men niet echt enthousiast was), hoewel wat gedateerd. Het eten en drinken en de service zijn prima en (in het laagseizoen) zijn er nergens wachtrijen. Het is - begrijpelijk bij zoveel Engelse gasten - wel erg gericht op Engelsen, qua eten, drinken en entertainment. Buiten dat je altijd drinken kan halen zit er in je minibar ook altijd een gratis fles water, die je te allen tijde kan laten vervangen. De glijbanen en zwembaden zijn echt super en we hoefden ook nooit naar een plekje te zoeken zoals wel eens gebruikelijk is bij deze all-in hotels waar men vaak 's ochtends vroeg al handdoeken op stoelen plaatst. Er waren altijd wel voldoende ligplaatsen beschikbaar en ook op de plek die je graag zou willen. Of dat nou dicht aan het zwembad is (veel Engelsen...) of op een rustiger plek onder de palmbomen. Openbaar vervoer over het hele eiland ook prima geregeld; halte bijna recht voor het hotel, maar lopen naar de haven of met de taxi kan ook. OV is goedkoop maar ook een taxi is prima te doen. Een ideale vakantie voor wie wil uitrusten.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Prima maar niet zo luxe als turkije

De kamers waren heel klein en sober! En ik vond ze niet super schoon! Er zaten nog doodgeslagen muggen tegen het bed. Het was all in clusive maar je moet voor het kluisje en de WiFi betalen en als je de minibar gevuld wilde hebben moest je er ook voir betalen! Miste de flesje water aan het zwembad! Jammer dat de show in de avond binnen was! Met zo’n heerlijk weer is het fijn om buiten te zijn! En wat ook jammer was in het restaurant moet je ook zelf je drinken halen... Maar we hebben het prima gehad en genoten maar zou hier niet meer terug gaan.

uitzicht vanaf de rechterzijvleugel