Elysium reviews

9,7
9,8

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Zeer attent personeel en heerlijk eten

Om even volledig te ontspannen zit je bij dit hotel gebakken. De locatie is top in meerdere opzichten: de zee zorgt voor een lekker windje, wat nodig is bij dit klimaat, maar ook is er voldoende te beleven op loopafstand of prima bereikbaar met openbaar vervoer of de (gratis) shuttle via het hotel. Het personeel is zeer attent en ze regelen alles voor je. De kamer wordt iedere dag keurig in orde gemaakt en daarnaast komen ze zelfs nogmaals checken of alles naar wens is. Verder is alles netjes en schoon, ook de zwembaden zijn heerlijk om even af te koelen. Het hotel heeft enkele a la carte restaurants, maar deze zijn bijna overbodig! Het ontbijt is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils, maar het avond buffet is ge-wel-dig. Iedere avond kent het diner een ander thema (Indisch, Cyprus, around the world, mediterraans etc.), alles smaakt overheerlijk. Zelfs een “eenvoudige” pasta of stuk vlees, weten ze ongekend goed te bereiden. Voor jong en oud zit er iedere avond voldoende smaakvols tussen. Het enige wat voor ons “jammer” was, is dat in de avonden niks te beleven is op het resort, behalve live muziek en drank. Zwembaden, gym en andere faciliteiten sluiten relatief vroeg, waardoor na het diner niet veel meer te doen is.

Hr. J. van Nuland
Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

Cyprus holiday

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Prachtig hotel met overal SUPER personeel, heerlijk eten, fijn zwembad met voldoende zonnebedden.

Het is een prachtig hotel met super vriendelijk en service gericht personeel die allemaal hun werk met een glimlach doen, altijd vriendelijk groeten en je snel het gevoel geven je te kennen, wat vaak ook echt zo is. De perfecte plek voor een relax-vakantie!!!!

Laatst bijgewerkt: 20 september 2017

Absoluut tophotel

Super vakantiebeleving. Resort is zojuist gerenoveerd en uit werkelijk alles spreekt een oog voor detail. Afwerking van de kamers (fantastische beden!), restaurants en lobby, onderhoud van tuin en terrassen, servicegerichtheid personeel, kwaliteit van eten en drinken, gym en spa; werkelijk niets is aan het toeval overgelaten. Je voelt je als gast continue verwend en verzorgd. Van het strandpersoneel dat je parasol verplaatst en je zonnebril schoonmaakt via de portier die je nog wat handige tips geeft voor je autotocht tot de schoonmaakster die verse bloemen naast je bed neerzet, iedereen is even hartelijk. Niet goedkoop (daardoor ook goed publiek), maar absoluut de prijs waard.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2017

Top hotel waar je zodoende wat meer voor moet betalen.

Wij zijn hier in September 2017 een weekje geweest en elke dag alleen maar zon gezien, waar we ook voor gingen. Vaak aan een van de zwembaden gelegen dit vonden we het lekkerst. Genoeg plek elke dag en heerlijke ligbedden. Tevens is er een grote tuin met ligbedden tussen de zee en het zwembad. Het strandje vonden wij weinig voorstellen daar zijn we niet geweest. S avonds is er nabij het hotel weinig te beleven wij gingen meestal naar de haven van Paphos, 30 minuten lopen of 10 euro met taxi. Kortom een zonzekere vakantiebestemming, waar je lekker in de watten gelegd kunt worden. Met het hotel zelf en eten ed. is zeker niets mis. Mooiste hotel in de omstreek.