7 beoordelingen voor Appartement Daphne in Paphos

8.7
    8.1
    Helma
    op 09.01.2013:

eenvoudig maar verder schoon en prettig appartement

Het personeel is erg vriendelijk en bereid om knelpunten gelijk op te lossen. Het appartement is niet helemaal op 6 personen berekent. Te weinig stoelen en servies.

Dit werd gelijk aangevuld Er wordt iedere dag schoongemaakt en ook om de appartementen wordt dagelijks gereinigd. Het zwembad is heerlijk.

Ook de ligging ten op zichtte van strand en centrum was goed. Er is een grote supermarkt om de hoek.

Inez
    op 08.01.2013:

Ouder, maar prima appartementencomplex

Dit appartementencomplex is wat ouder, maar wel enigzins opgeknapt. Onze balkondeur sloot niet helemaal goed, en aangezien wij airconditioning in de kamers hadden, ontsnapte wat kou naar buiten. Maar goed, voor alleen het slapen en douchen is het een prima appartement. In de douche zie je wel schimmel op het houtwerk zitten, maar ja, het is oud. Ook is het niet erg schoon, maar wederom, het is prima voor alleen slapen en douchen. Complex ligt er centraal, paar minuten lopen naar busstation, midden in centrum maar weinig geluidsoverlast en vlakbij boulevard (2 minuten lopen). Personeel is super vriendelijk.

op 01.11.2008:

op 01.09.2008:

Erwin
    op 31.08.2012:

Goed aparthotel met een zeer centrale ligging

Wij waren overboekt maar dit is door het aparthotel netjes afgehandeld, door ons een goed alternatoef te bieden.

Daphne is zeer centraal gelegen met alles op loopafstand. Vlakbij boulevard en haven met allerlei restaurantjes, grote supermarkt in dezelfde straat, uitgaansgebied op loopafstand.

Wij hebben tevens gebruik gemaakt van een uitstekende duikschool (Cydive, 5 min lopen).
    Naast het aparthotel is een Engelse pub waar een aantal keer per week (luidruchtige) live muziek tot +- 01.00 uur gespeeld werd. Wij vonden dat wel gezellig, maar er kunnen mensen zijn die zich daar aan storen.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant en kunnen deze dus ook niet beoordelen. Al met al een uitstekende vakantie gehad.

Inez
    op 30.08.2012:

Leuk, maar achterstallig

Leuk appartement als je, net zoals wij twee, veel eropuit gaat en niet veel in het appartement zelf verblijft.

De badkamer is niet heel schoon, er liggen haren op de grond en die blijven er ook liggen, ongeacht hoe vaak de schoonmaakster komt.
    De ramen zijn van hout en zijn aan het schimmelen, de douchegordijnen ook.

Je ziet duidelijk dat het een ouder gebouw is, waaraan ze wat dingen hebben proberen te verbeteren door bijvoorbeeld de houten kozijnen over te schilderen.
    Helaas rotten ze bijna allemaal en komt dat onder de verf uit.

De spiraalbedden zijn hard en kort, ik lag met mijn voeten net over de rand (ik ben 1.70 m.) en mijn vriend moest iedere keer het bed een stuk van de muur afzetten om een beetje normaal te kunnen liggen (hij is 1.90 m.).
    Het kussen is een klein, slap en plat ding.

We hebben geen gebruik gemaakt van het kooktoestel.
    Het zwembad is klein, maar lekker om even in te zwemmen en er zijn ook vaak genoeg bedden om op te liggen.
    Je kunt drinken en eten halen bij het zwembad.

We verbleven op basis van logies, en hebben niet in het eigen restaurant gegeten, maar we hebben wel een paar keer een hamburger besteld voor tussen de middag.

Deze waren prima, kregen er ook een lading patat bij.
    De ligging is gunstig.
    Je zit vlakbij het (op Engelsen gerichte) uitgaansgebied, maar ook vlak bij de zee en boulevard en het busstation.
    Ook is er om de hoek een grote supermarkt.

Wij hebben geen last gehad van het uitgaanspubliek of het feit dat het complex aan een drukke straat ligt.
    Wij hadden gevraagd om een appartement met zeezicht en zo hoog mogelijk.
    Beide wensen werden ingewilligd, jammer alleen dat we niet veel van de zee zagen omdat er een gebouw tussen stond.

Dit was in aanbouw, dus tussen de muren door konden we nog wel een paar stukjes zien, maar voor het zeezicht hoef je hier niet heen te gaan.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    Er is trouwens een airco aanwezig in het appartement, 1 in de slaapkamer en 1 die grotendeels in de woonkamer staat, maar ook een klein gedeelte in de slaapkamer.

Deze in de woonkamer werkt goed, jammer alleen dat de schuifdeur naar het balkon kiert, waardoor er wat warme lucht weer naar binnen komt.

Helma
    op 24.08.2012:

Een goed familieappartement. Ze zijn niet zo berekend op 6 personen. wel volgens brochure

Het appartement is meer geschikt voor 4 personen dan voor 6. Personeel was wel erg hulpvaardig om servies/bestek en stoelen aan te vullen. Het viel ook op dat een aantal lampen het niet deden

Faciliteiten van Daphne

Daphne is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Avontuur obv 1 beoordeling
  • Culinair obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Paphos

Friday 18-9 Bewolkt
Saturday 19-9 Bewolkt
Sunday 20-9 Bewolkt
Monday 21-9 Bewolkt
Tuesday 22-9 Bewolkt
Wednesday 23-9 Helder/Zonnig
Thursday 24-9 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Daphne

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Daphne in Paphos, Paphos.

Vakantiepanel.nl heeft 7 vakantie beoordelingen Daphne.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Daphne vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Daphne scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Daphne vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Daphne en het actuele weer Paphos. Bekijk hier ook andere Appartements Paphos of Appartements Paphos. Op de pagina van Paphos vind je vakantiebeoordelingen Paphos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Daphne achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Daphne!

Reisaanbieders voor Daphne

• Helma
    op 09.01.2013:

Als je een echte koffiedrinker bent neem een koffiezetapparaat mee want deze is niet aanwezig

• Inez
    op 08.01.2013:

Archeologisch park, safari in het natuurreservaat. Voor het strand hoef je niet te gaan want dat is er niet in Paphos. Daarvoor moet je met de bus 20 minuten reizen, wat op zich ook geen probleem is, want om de 10 minuten stopt er een bus die je naar het strand brengt. Dit is echter niet heel groot, maar je kunt er wel goedkoop bedjes huren die nog in prima staat zijn. Paphos zelf is erg leuk om te ontdekken te voet, want er zijn veel opgravingen uit de Oudheid, erg leuk en mooi om allemaal te bekijken!

• Erwin
    op 31.08.2012:

Ga 's morgens om 06.00 uur naar de boulevard en je weet niet wat je ziet. Vele Cyprioten nemen daar 's morgens een duik voordat ze naar hun werk gaan.

• Inez
    op 30.08.2012:

Vraag een appartement zo hoog mogelijk aan i.v.m. ongedierte, hebben wij geen last van gehad namelijk. Zeezicht hoef je niet te vragen want dat heb je niet. Het beste kun je een appartement vragen in blok 2. Dat is niet te dicht bij het zwembad, maar ook niet te dicht bij de weg. Blok 1 gaat wat dat betreft ook nog wel, die zit aan de weg, maar hier hadden wij niet heel veel last van.

• Helma
    op 24.08.2012:

Gelijk aan te geven als iets niet goed is. Personeel is bereid om het gelijk op te lossen