Kefalos - Damon reviews

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Laatst bijgewerkt: 12 september 2021

Mooi ,netjes en schoon. Ligging goed.

Centrale ligging in Paphos voor zowel strand,stad als haven.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Een prima accomodatie

Een hotel wat actief is. Bijna elke avond entertainment. Veel kamers die er prima uit zien.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2019

Mooi appartement.

Fijn en goed ingericht appartement. Het appartement en beddengoed werden bijna dagelijks verschoond. Wij kregen waar voor ons geld en waren dik tevreden.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2019

Het was prachtig appartement.

Wij hadden een groot balkon 7m bij 3m. Grote slaapkamer, woonkamer met keuken, badkamer met toilet. Hygiëne is goed, elke dag werd er schoongemaakt. We kregen elke dag schone beddegoed en handdoeken.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2017

Net verblijf

Appartement netjes en schoon. Zwembad schoon, erg koud water. 2x per dag handdoeken wissel Uitgebreid ontbijt. Leuke ligging nabij centrum en strand. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2017

We vonden het super schoon goeie service hele aardige mensen en overheerlijk eten.Het was geweldig. De ligging prima alles op loopafstand.Alleen de appartementen aan de hoofdweg hebben wel last van verkeersgeleiding maar wij zaten daar niet.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2017

goed appartement

Het appartement was goed alleen het entertainmentprogramma was erg luidruchtig! Overdag was de muziek altijd aan en van lekker rustig bij het zwembad liggen was geen sprake! Vooral s'avonds tijdens de bingo en andere spelactiviteit erg veel lawaai! Jammer we kwamen wel voor de rust en dat was tot middernacht ver te zoeken. En we misten de lift! We zaten 2 hoog, voor slechtlopende mensen was dit geen goed hotel als ze op de 1ste of 2de verdieping zaten.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

Uitstekende appartementen en service

De appartementen zijn ruim, prima bedden en meubilair. De schoonmaak en verwisselen van beddengoed is super. We misten alleen WiFi op de kamer en een koffiezet apparaat.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

Prima appartementen

Leuk en ruim appartemen, alleen wat karig met serviesgoed. Goede service en vriendelijk personeel aan de receptie. Men kan gebruik maken van de faciliteiten van Damon Kefalos Village. Heel veel ligbedden en parasols en lekker aan zee. Archeologische bezienswaardigheden op loopafstand