Leonardo Cypria Bay reviews

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2022

fantastische ervaring

kamers superschoon, personeel erg aardig en voldoende aanwezig. eten voortreffelijk en zeer gevarieerd. Al met al een topvakantie (we waren met 4 stellen)

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2022

Super goed en gevarieerd eten.

Veel ligbedden en een heerlijk zwembad. Het ontbrak echt aan niets.

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2019

Geweldig! Super vakantie gehad!

Geweldig hotel! Schitterend zwembad, eten en drinken fantastisch verzorgt! Elke dag wordt alles heel goed schoongemaakt!

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2019

Een mooi resort met vriendelijk personeel.

Een mooi resort, het avondeten vond ik niet zo lekker en weinig tot geen varatie. Het ontbijt en lunch waren prima. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De avond entertainment was erg slecht. Al met al een leuke week gehad op het prachtige eiland.

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2019

Prettige ruime hotelkamers, vriendelijk personeel

Prettige ruime hotelkamer, vriendelijk personeel. Zwembad en poolbar zijn super. Dagelijks kon je nieuwe badlakens halen voor het zwembad. Het eten was prima voor een all-inclusieve buffet. Één dag kon je ook dineren in het bijbehorende Griekse restaurant. Hier was onze ervaring minder, dit ging in razend tempo en het eten vonden wij vergelijkbaar met het all-inclusieve buffet. De variatie aan frisdrank vonden wij beperkt. Bushalte stopt voor de deur van het hotel en voor slechts 5 euro heb je een dagkaart pp. Het is ongeveer 20 minuutjes lopen naar de haven.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2017

Mooi en goed

Gezellig en mooi resort Het eten is echt goed en gevarieerd