Avanti Holiday Village reviews

J. van Pagee
Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Gewoon

Aanleg van park is mooi maar sfeer in de woning is er niet. Wordt wel 5 dagen per week schoon gehouden en ook strandlaken kun je zelf dagelijks wisselen. Lopen naar de haven is ongeveer een klein half uurtje. Prijs kwaliteit is op zich prima.

I Bosch
Laatst bijgewerkt: 4 juli 2022

Ruime appartementen, goede locatie en vriendelijk personeel!

Accomodatie is heel ruim en een half uur lopen naar de haven. Mooi zwembad, vriendelijk personeel. Perfecte prijs kwaliteit verhouding! We gaan hier zeker nog wel een keertje heen.

D. Soeterboek
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022

Super complex voor vakantie

We hebben hier als zussen een geweldige week gehad samen met 2 zonen. Lekker gevarieerd ontbijt. Zeer vriendelijke en lieve mensen. Heel behulpzaam ook! Geen vraag is te veel. Lunch aan het zwembad is heerlijk en goedkoop. Zwembad erg schoon. Lekkere ligbedden met lekker muziek op de achtergrond . Ligt vrij neutraal dus je bent overal zo in de buurt te voet of met de bus voor slechts 1.50 euro. Dagkaart voor heel het eiland 5 euro. Een echte aanrader . Wij waren hier laatste week april met de gemiddelde temperatuur van 27 graden.

Laatst bijgewerkt: 28 april 2022

Alles was Top

Heel mooi rustig park , erg schoon. Het personeel heel vriendelijk. Wij hebben niets kunnen bedenken wat niet goed is of beter kan.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

een mooi complex niet te ver van het strand en dicht bij restaurants

avanti village is een fijn complex om te verblijven zwembad op loopafstand en strand op een paar minuten lopen vanaf het complex, tevens zitten er diverse restaurants gelijk in de buurt van het complex. Fiesta restaurant gelijk bij de uitgang van het complex gezellig en lekker eten, tevens zit er ook een goed visrestaurant direct bij de uitgang.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Mooie appartementen met vriendelijk personeel

Wij hebben hier super genoten! De appartementen waren groot en schoon en rustig. Het zwembad was erg fijn en er was ( september) genoeg ruimte om te liggen! Het is ongeveer 25 minuten lopen naar de haven maar aan de overkant van het complex zitten genoeg winkels en restaurants.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Gemoedelijk, vriendelijk, schoon

Echt een aanrader. Het ligt wel een half uurtje lopen naar het haventje met alle restaurantjes. Maar je loopt langs de zee op een mooi aangelegde promenade dus loopt erg prettig. Wij vonden het wel fijn om een stukje heen en terug te lopen. Anders pak je de bus voor € 1.50 enkele reis pp

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2019

Heerlijke plek om in Mei weg te zijn.

Leuke appartementencomplex vanwege de laagbouw. Geweldig zwembad. Het hoeft je hier aan niets te ontbreken. Het is een groot complex en ik denk dat het hier in het hoogseizoen minder leuk is. Ook vanwege de nogal 'overenthousiaste' Engelsen.

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2019

Schoon, fris, modern, gastvrij, van alle comfort en gemakken voorzien

Alles zag er perfect uit, al zijn wij geen hoge eisers. Toch, boven onze verwachting. De mogelijkheid tot het gebruik van de faciliteiten van het naastgelegen hotel was ook fijn. We hebben daar heerlijk gegeten. Ook tegen een goede prijs. We zaten in het voor seizoen waardoor het nog wat rustig was bij de appartementen, maar tot volle tevredenheid van ons zelf! Opvallend vriendelijke mensen ook! Gunstige ligging.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Ruim opgezet gezellig appartementencomplex

Het is een gezellige opzet met een mooi groot zwembad. Veel ligstoelen dus altijd plek. Leuke beplantingen etc.