Aloe reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2020

Schoon, maar gedateerd

Personeel heel vriendelijk, bedden niet echt lekker

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Leuk hotel

Hotel heeft een 24/7 receptie met uiterst vriendelijk personeel. De kamers zijn oké al zouden deze gemoderniseerd mogen worden. Prima geslapen, goede airco. De medewerkers van de huishoudelijke dienst spreken goed Engels. Ontbijt was uitgebreid, meer dan voldoende om de ochtend door te komen. Zwembadservice en poolvaarder prima.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2018

Versleten hotel, gebrekkige airco

Aloe hotel is een jaren 90 hotel, oude kamers, gebrekkige airco.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2017

Prima ligging, verouderde, maar schone kamers, eten wat karig.

Aloe ligt gescheiden door een weg aan een zandstrand en op loopafstand van de bruisende haven. Het hotel beschikt over twee zwembaden, met voldoende ligbedden. De kamers zijn wat verouderd, maar worden keurig schoon gehouden. Het buffet is wat karig en de dinerzaal sfeerloos. Bediening niet onaardig, loopt hard.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2017

net hotel, beetje saai

wij vonden dat er savonds een dooie sfeer in het hotel was. Alleen in de bar was regelmatig (live)muziek. maar dat was zo hard dat je niet normaal met elkaar kon praten. De animatie overdag en savonds was er eigenlijk niet. Personeel was niet echt enthousiast. Er lagen folders op de kamer over massages, die in werkelijkheid veel duurder waren. Eten was goed maar weinig variatie. De snacks eind van de ochtend en eind de middag waren er nauwelijks.

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2017

Ik heb hier niet zo veel over te zeggen. wel over de reisorganisatie Neckermann.

Laatst bijgewerkt: 18 april 2017

prima prijs /kwaliteit,ligging uitstekend ,mooi zwembad

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2016

Een fijn hotel, goed zwembad en goede ligging!

Van 6 t/m 13 oktober 2016 hebben wij overnacht in hotel Aloe. Het was voor de prijs een prima hotel. De ligging is dichtbij de haven en tegenover het hotel is de zee. Via een leuk pad langs de zee en hotels kun je naar de haven met diverse winkels en terrasjes lopen. Bij het hotel zelf zijn twee redelijk grote zwembaden en genoeg ligbedjes. Verder is het hotel iets verouderd, maar wel schoon. Het ontbijt is erg gericht op Engelse toeristen en niet erg afwisselend, maar verder prima.

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2016

Was ooit een 4 sterren hotel, en daar willen ze weer naar toe.

Prima Hotel met ligging aan de zee. Schitterend zwembad. Voor fossielen zoekers is het Strand een must, veel archeologie op het eiland en ook de katten liefhebber komt aan zijn trekken. Restaurant Atrion garden (360 meter tegenover Alexander de grote) is ook een must, lekker onder de bomen een stuk van de drukke weg af. En Andrea heeft een leuke boetiek rondom. Maar LET OP!!! De integriteit van de kamer meisjes is ver te zoeken. Bij aankomst in Nederland waren 3 nieuwe jurken gestolen uit de koffer. Volgens inside informatie is dat vaker gebeurt. Helaas....koffer moet op slot.

Uitzicht vanaf ons balkon op voorkant van het hotel
Ondergaande zon, vanaf ons balkon met zeezicht