Aliathon Resort - Aegean & Ionian reviews

Wilco
Laatst bijgewerkt: 6 september 2023

Prima appartement en heerlijk zwembad

Het appartement was wel wat veroudert maar verder prima. Direct aan het zwembad en een lekker terrasje erbij. Vriendelijk personeel. Schoonmaaken verschoning van bedden vonden wij wat minder, moesten we echt om vragen. Ontbijt was super en voor aan de weg waren winkeltjes.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Gezellig, groot en prachtig resort, service

Erg genoten op Cyprus. De ligging en de resort waren prachtig. Veel mensen die daar graag boeken. Je kunt er ook gezellig cocktails drinken. Een paar meter verder op heb je straks en een leuke boulevard. De appartementen waren soms vochtig, dat was een minpuntje. Maar ondanks dat erg blij dat we voor Aliathon hebben gekozen.

Hr. R. van den Bos
Laatst bijgewerkt: 24 juli 2022

Top locatie !

Het is een prachtig resort met alle luxe gemakken die je kan bedenken. Airco in alle kamers , prachtig aangelegd park met meerdere zwembaden . Voor Time to Smile is er een apart gedeelte , super geregeld met een complete bar voor een frisdrank, biertje of cocktail! Receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam, spreken uiteraard uitstekend Engels en ziet er keurig en verzorgd uit.

Laatst bijgewerkt: 3 november 2019

Kindvriendelijk, fijne appartementen en leuke opzet

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2019

Een mooi en schoon resort

We hebben genoten van het verblijf in het aliathon resort op Paphos. Alles was schoon en netjes, personeel vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

Geweldige plek om je vakantie te vieren

Het is er schoon en bijzonder netjes, de gastvrijheid is super en heel vriendelijk. Het appartement waar wij gebruik van maakten was zeer netjes en verzorgd. Een ruime kamer en een aparte slaapkamer met een ruime douche. Het was voorzien van twee aparte airco's voor slaap en huiskamer. De bedden worden regelmatig voor de gasten opgemaakt en de handdoeken worden dagelijks verschoond. Helemaal top! Er zijn restaurants een winkeltje en barretjes. Kortom je wil er nooit meer vertrekken.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Fantatisch verblijf

Heerlijk relaxte plek, met mooie appartementen. Wel wat verder van Phapos, maar alles prima met bus en taxi te bereiken. Vriendelijk personeel. Alles zeer schoon.

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2019

Mooi, vriendelijk en fijn hotel

Een heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel. Wij hebben genoten! Het was onze eerste vakantie met onze zoon van 1 jaar. Hij heeft daar een prachtige tijd gehad. Een super vakantie in een mooi appartement met kinderen.

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2019

Mooi complex

Wij zijn met een baby en dochtertje van 3 en een half geweest voor een week. Alles stond al klaar, opgemaakt en schoon. Miste niks en erg rustig (eind mei) de inloop van het zwembad ondiep naar diep was perfect voor onze oudste dochter.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

Heerlijke plek voor vakantie met kleine kinderen

Aliathon is een perfecte plek voor vakantie met kleine kinderen. Schone, moderne en comfortabele appartementen. Fijn zwembad met aflopende bodem, dus geschikt voor de kleintjes. Goed eten, vriendelijk personeel en perfecte ligging om Cyprus te verkennen.