38 beoordelingen voor Appartement Aliathon Village in Paphos

8.4
    8.4
    H. Knabben
    op 26.10.2017:

Met kinderen (5 en 7) echt een schot in de roos.

Half oktober 2017 waren we met 4 volw en 2 kinderen in 1 appartement. Twee aparte slaapkamers, twee toiletten en doucheruimtes, een prima keuken en zitkamer en een fijn balkon waarop we steeds hebben ontbeten. In 3 kamers een tv en ook drie airco’s. Alle dagen (beh zondag) wordt er goed schoongemaakt en manager Panos weet de zaak goed en vriendelijk te regelen. De vele zwembaden en ligbedden voldeden prima. Wij hadden alleen logies.

sandra
    op 09.05.2016:

Mooi, schoon, vriendelijke mensen

Time to Smile deel was super netjes en afgelopen winter helemaal gerestyled. Zag er dus top uit met een mooi zwembad. Ook het andere deel van het park zag er goed uit en heeft 4 zwembaden met als hoogte punt het kinderzwembad met piratenschip voor de kleintjes. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. We hebben een erg prettige week gehad.

jolanda
    op 07.10.2014:

relax vakantie

Plaatsen reserveren in het vliegtuig is niet echt nodig want je wordt zonder reden op een andere plaats gezet. Wij hadden via d reizen de stoelen gereserveerd in het vliegtuig maar dat heeft geen zin!
    Aliathon village is groots opgezet. Wij zaten op appartement 101. Veel geluidshinder van de bar die aan de hoofdweg zat. Met een live band was het niet te doen
    Appartement was schoon en werd goed onderhouden door housekeeping. Elke dag schone handdoeken. Bedden waren perfect en werden vaak verschoond.
    Zwembaden waren fantastisch en werden goed onderhouden. Genoeg ligbedden. Personeel wat daar achter de bar stonden waren erg vriendelijk, gastvrij en grappig! Maakte grapjes met onze zoon van 6.
    Personeel wat achter de bar stond bij de avond entertainment waren chagerijnig en er kon nog geen lachje vanaf!
    Entertainment is erg op de engelse toer. Veel quis spelletjes. De mensen van de entertainment praatte zo snel dat wij er niets van begrepen ,laat staan onze zoon van 6!
    Wat wij erg miste was dansen. Een minidisco. Dat werd er helemaal niet gedaan.
    Het eten in de verschillende restaurants (waar voor je sommige moest reserveren) was heerlijk. Genoeg keuze en variatie in het restaurant op het park.
    Een heerlijke rustige vakantie, ondanks het geluidsoverlast.

Jan
    op 21.09.2014:

Prima verzorgd, heerlijke vakantie, minder geschikt voor oudere kinderen

Park, accommodatie en hoofdrestaurant zeer verzorgd en schoon. We hadden een ruim appartement met twee slaapkamers, wat met twee kinderen ideaal is. We hadden alleen ontbijt en dat was in orde, maar de nadruk lag op 'English breakfast' en dat ligt ons niet zo. Zeer vriendelijke medewerkers, zonder 'opdringerig' te zijn. Wat jammer is, is dat er voor wat oudere kinderen weinig watervertier is/glijbanen zijn, te meer daar we het nabijgelegen strand toch een beetje vonden tegenvallen (nogal rotsachtig). We hebben een fijne tweeweekse vakantie gehad, maar zouden de volgende keer toch voor een accommodatie met meer 'waterfun' kiezen.

ad

mooie accomodatie

is mooi aangelegd,wordt netjes onderhouden de kamers worden goed schoongemaakt ruikt altijd fris als je s'avonds weer op je kamer komt.
    Het beruchte emmertje(toilet) wordt elke dag schoongemaakt.

loes
    op 03.09.2014:

zeer goede accomodatie

Mooi compleet park wat goed verzorgt is. Veel luxe zeer uitgebreide buffet. Goede service. Behoort tot top accomodatie.

Rosanne
    op 15.08.2014:

mooi opgezet park met leuke huisjes, goeie voorzieningen en service

Wij zaten in Aegean village en waren daar erg blij mee. Fijn appartement vlak aan het mooiste zwembad. Dit deel is iets rustiger en je kunt meer je eigen gang gaan. Het andere deel met de gekleurde huisjes is all-in en was veel drukker, veel vertier. Er zijn veel leuke dingen voor kinderen en als ouders ben je van alle gemakken voorzien. goede service in Aliathon, supermarkt, winkels, restaurants, strand op loopafstand.

corrie
    op 11.08.2014:

te gekke accomodatie

Veel zwembaden, goede ligging ten aan zien van het strand. Veel restaurants. Fijn dat je op het balcon kon roken. Goedkope taxi's.

« 1 2 3 4 5

Faciliteiten van Aliathon Village

Aliathon Village is geschikt voor *

• Attractieparken/ Waterparken obv 10 beoordelingen
  • Wellness/beauty obv 6 beoordelingen
  • Avontuur obv 3 beoordelingen

Het weer de komende week in Paphos

Tuesday 23-10 Helder/Zonnig
Monday 29-10 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Aliathon Village

P.O. Box 62303 Theas Afroditis Avenue 8063 Paphos, Cyprus
T +357 26 964400 F +357 26964700 I E info@aliathonvillage.com

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Aliathon Village in Paphos, Paphos.

Vakantiepanel.nl heeft 38 vakantie beoordelingen Aliathon Village.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Aliathon Village vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Aliathon Village scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Aliathon Village vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Aliathon Village en het actuele weer Paphos. Bekijk hier ook andere Appartements Paphos of Appartements Paphos. Op de pagina van Paphos vind je vakantiebeoordelingen Paphos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Aliathon Village achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Aliathon Village!

• H. Knabben
    op 26.10.2017:

Verstrek enkele blokjes afwasmiddel voor de vaatwasser. Je kunt deze zelf in het bijbehorend winkeltje niet kopen. De broodtoevoer in het winkeltje was zeer matig van aantal en in keuze brood.

• sandra
    op 09.05.2016:

boek een verblijf in de appartementen van Time to Smile. De gasten van Time to Smile hebben een eigen zwembad tot hun beschikking en de appartementen zien er top uit.

• jolanda
    op 07.10.2014:

Wij hebben een trip gemaakt naar de haven en op de jolly roger gevaren. Een echt piratenschip en met leuk entertainment aan boord. Kapitein was erg grappig. Kinderen werden gesminkt als heuze piraten. Een echte aanrader voor jonge kinderen!

• Jan
    op 21.09.2014:

- augustus is te warm, september of oktober is beter. In Nicosia was het zelfs 41 graden! - wandeling door het bos naar de waterval, kan ook bij warmte overdag, geeft verkoeling - jeepsafari was leuk

• ad
    op 21.09.2014:

het is zeer kindvriendelijk dus geschikt voor gezinnen met kinderen.prachtige zwembaden. Heel vriendelijk personeel

« 1 2 3 4