9 beoordelingen voor Appartement Akteon Holiday Village in Paphos

6.7
    Eline
    op 31.10.2017:

Oudbollig, vreselijk verouderd

accomodatie is vreselijk oudbollig, armoedig, oude troep, gras bij zwembad helemaal verlept en dor droog en dood, allemaal losse slangen vh bewateringssysteem her en der(wat er dus wel is/was) Komt heel erg troeperig/armoedig over. TV nog mega ouderwets, met 4 kanalen als je mazzel hebt, zeer slechte ontvangst. Kamer ook vreselijk gedateerd. Was blij dat ik geen all inclusive had en er voor gekozen had een auto te huren en de hele dat op pad te gaan. Maar is zeker geen 4 * waardig.

Ilona
    op 23.10.2017:

Prima accomodatie

Op het moment dat wij er waren was het heeerlijk rustig.
    Een prachtig zwembad, wat heel mooi ligt tov de zee.
    Wel jammer dat je niet direct de zee in kan, dan moet je een heel eind verder.
    Ook jammer dat er geen WiFi op de kamers is.
    Keuken is gedateerd en zelf koken valt niet mee. Wel een lekker groot balkon

Frans
    op 06.10.2011:

Een goed en gezellig hotel!

Het enige kleine nadeel is de afstand naar het centrum van Paphos, taxi kost tussen 10 en 12 euro enkele rit, er is wel een mogelijkheid om met de bus te gaan.

Peter
    op 01.10.2011:

goed hotel

Goed verblijf. Complex is leuk opgezet als village.

Dieke
    op 21.09.2011:

Een geweldig zwembad

Wat wij een service vonden was dat we bij aankomst tegen de nacht, nog een pakketje met een fles water, een sinasappel en een paar boterhammen kregen. Dit hebben we wel eens anders meegemaakt.

Mark
    op 13.09.2011:

Leuk resort voor een mooie prijs

We werden door de bus afgezet bij de ingang van Akteon Holiday Village. Helaas is de ingang aan de straat, de ingang van het hotel ligt achter een grote loods waarvoor een taxibedrijfje gevestigd is.
    Eenmaal de echte entree aangekomen zag alles er erg mooi uit, we werden goed ontvangen en kregen vanwege het late tijdstip van aankomst nog een soort snack pakketje mee met sandwiches, fruit en een fles water.
    Wij hadden gekozen voor een 2-kamer appartement, hierdoor hadden we lekker veel ruimte. Het appartement is verzorgd en schoon, erg belangrijk. De uitstraling is wat matig, maar je kunt ook weer niet teveel verwachten.

De faciliteiten zijn goed, het zwembad is heerlijk. Echter was er maar een bar geopend, dus het was wel vaak in de rij staan voor drinken. Soms was de rij echt irritant lang en door de drukte merkte je wel dat het personeel moeite had.
    Het eten is goed, gevarieerd (elke dag een ander menu) en tijdens het eten wordt het drinken aan tafel geserveerd. Eten was goed, maar zeker niet uitmuntend. Passend bij 4 sterren.

De ligging is minder positief dan werd geschetst. Je moet echt voor alles de bus pakken, want je zit overal een paar kilometer vandaan. Gelukkig is de busverbinding goed en kost een dagticket slechts 2 euro waarvoor je wel 10x de bus kunt pakken. Wij hebben zelf vaak de bus genomen naar Paphos (waar je dus nog zo'n 4 kilometer vandaan zit) en Coral Bay (wederom op zo'n 4 kilometer afstand). De bussen houden relatief vroeg op met rijden, na een uur of 23 a 23.30 rijden ze niet meer. De taxi was echter prima en rekende een eerlijke prijs van 12 euro (hadden we van tevoren geinformeerd bij de receptie).

Al met al een prima locatie, maar persoonlijk viel de ligging ons tegen en bood de omgeving niet zo heel veel. Het was vooral heel erg toeristisch (Engels) en het eiland viel ons een beetje tegen. Wij vonden Rhodos bijvoorbeeld veel leuker en mooier!

kees
    op 27.05.2011:

top lokatie

Deze lokatie is geweldig eten is elke dag anders
    wij zijn er 14 dagen geweest en hebben 14 dagen
    verschillend gegeten zelfs de soep was anders
    in een woord geweldig

lian
    op 25.10.2010:

Gezellig hotel

Vriendelijke mensen vooral barpersoneel, goede entertainment

• Eline
    op 31.10.2017:

geen all inclusive boeken. Er rekening mee houden dat het geheel oudbollig en gedateerd is. Alleen gebruiken voor logies, hele dat op pad gaan.

• Ilona
    op 23.10.2017: