27 beoordelingen voor Appartement Jasmine in Limassol Larnaca

6.9
    Roy en Alice
    op 29.09.2017:

Te gekke appartement

De ligging aan een drukke weg was de enige minpunt van dit appartement. We hebben erg genoten van de vakantie in dit appartement. De aankleding van dit appartement mag wel worden vervangen. Gedateerd!

Ramona
    op 15.10.2013:

Onrustig, kwalitatief slecht appartement voor de prijs.

Het appartement ligt aan een drukke weg en tot diep in de nacht is het er onrustig. Het appartement was wel groot genoeg en we hadden een aparte slaapkamer. Maar het water in de gootsteen in de keuken liep niet door en hoewel we dat meerdere malen hadden aangegeven werd het niet gemaakt. Verder was de kwaliteit van de bedden slecht en liepen er veel mieren in het appartement.

rikie

vies hotel

meerdere overboekingen in de 10 dagen dat we er zaten.
    te weinig personeel voor dit hotel.
    De schoonmaaksters hebben niet de tijd om een kamer goed schoon te maken .

Carol
    op 08.01.2013:

Wij hebben een leuke tijd gehad en het hotel is centraal

Eerst hadden wij een kamer aan een drukke weg maar naar een nacht slecht slapen zijn wij naar een kamer aan het zwembad SUPER!
    Eten was goed.

Barbra
    op 29.10.2012:

Zeer matig appartement

Jasmine is een zeer matig appartement dat nodig gerenoveerd moet worden. Wij hadden een studio geboekt, maar dat is echt niet meer dan een hotelkamer met een keukenblokje erin. Het was heel krap en donker. Bij aankomst daarom meteen een upgrade genomen naar een 2 kamer appartement. Dit was ook 2 keer zo ruim met een grote woonkamer en een aparte goede slaapkamer. Zelfs met babybedje nog voldoende ruimte.
    Ook hier weer een klein keukenblokje met 2 pitjes, een kleine koelkast, broodrooster en waterkoker. Slechts 2 pannen, wel voldoende borden en bestek ed.
    Alles werkte, maar het was wel oud en vervallen.
    Ik las veel over straatlawaai, maar bij ons appartement aan de zwembadzijde hadden wij daar geen last van. Het babybedje was prima.
    Wat echt ronduit slecht was is de schoonmaak. Er is in die hele week max 3 keer "schoongemaakt" lees de bedden opgemaakt en de handdoeken vervangen voor nieuwe handdoeken vol met gaten en rafels. De vloer werd alleen een beetje geveegd, geen een keer gedweild en na 3 dagen was de vloer dan ook zwart, dus heb ik zelf maar gedweilde met een handdoek. Ook wc papier werd slecht aangevuld. Als we erom vroegen werd het schoonmaken nog niet gedaan.
    De ligging is goed. Op een kwartiertje lopen ligt het toeristengedeelte met restaurants, winkels etc en direct om de hoek liggen ook al een stel winkels. De zeer uitgebreide supermarkt is echt om de hoek.
    Het zwembad is prima met apart kinderbadje en de tuin is mooi en leuk voor kinderen om in te spelen.

Mariette
    op 20.10.2012:

Prima eenvoudig apartement

De grote en ruimte was goed maar er waren weinig materiaal aanwezig zoals aardappelschilmesje, kurketrekker, minimale meubilair T.V. deed het niet goed.

Er werd wel iedere dag gepoetst maar minimaal.
    Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Freek
    op 19.10.2012:

Basis was aanwezig

Alles was aanwezig goed zwembad.

het was goed verder geen bijzonderheden

Renske
    op 04.08.2012:

'additional fees apply"

We moesten overal flink extra voor betalen, gebruik internet was erg duur. appartement is in dit geval een ruim begrip,

er was een warmhoudplaatje, een minuscule koelkast waar net 2 flessen drinken in paste, en een minimale hoeveelheid keuken gerei.

Op de site stond dat alle appartementen een balkon hebben.. nou die van ons niet.

De badkamer mag wel eens een opknapbuurtje krijgen, schimmel in de douche etc. Thuis kan ik daar iets aan doen, waarom kan hotel Jasmine dat niet?

« 1 2 3 4

Faciliteiten van Jasmine

• Aan/nabij het strand

Jasmine is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Culinair obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Limassol

Tuesday 23-10 Helder/Zonnig
Wednesday 24-10 Helder/Zonnig
Thursday 25-10 Onweer
Onweer
Friday 26-10 Helder/Zonnig
Saturday 27-10 Helder/Zonnig
Sunday 28-10 Helder/Zonnig
Monday 29-10 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Jasmine in Limassol, Larnaca.

Vakantiepanel.nl heeft 27 vakantie beoordelingen Jasmine.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Jasmine vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Jasmine scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Jasmine vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Jasmine en het actuele weer Limassol. Bekijk hier ook andere Appartements Limassol of Appartements Larnaca. Op de pagina van Limassol vind je vakantiebeoordelingen Limassol en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Jasmine achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Jasmine!

• Ramona
    op 15.10.2013:

Ik raad zowel het land Cyprus als het appartement Jasmine af vanwege prijs/kwaliteit. Bij de douane in Cyprus hebben we ongeveer 1 uur controle gehad, waardoor we onze transfer hebben gemist. Verder heeft de douane één van onze koffers vernield bij de controle. Slecht welkom in Cyprus dus.

• rikie

niet naar toe gaan

• Carol
    op 08.01.2013:

Erg centraal en een schoon hotel

• Barbra
    op 29.10.2012:

Doe je eten in seal-bags (afsluitbare zakjes), tegen de mieren Neem zelf een theedoek, afwasborstel en afwasmiddel mee Neem zelf fatsoenlijke handdoeken mee Neem een scherp keukenmesje mee Vraag om een appartement aan de zwembadzijde tegen het lawaai

• rikie
    op 28.09.2012: