Stamatia reviews

5,3

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2022

Prima om alleen te slapen

Het hotel is gerenoveerd. Echter zijn ze enkele zaken vergeten. De vloerbedekking op de gangen zitten enorm vol vieze vlekken bijvoorbeeld. Het avondeten was tot 21 uur. Ik eet graag laat, waardoor ik meerdere malen heb meegemaakt dat het personeel al om 20.40 zelf het eten begon op te scheppen in kartonnen bakjes voor later. Terwijl ik en andere mensen nog eten wilde pakken dat al op was doordat het personeel dit had opgemaakt. Verspilling tegen gaan is prima. Maar wacht dan totdat de gasten weg zijn. Het eten was degelijk. Voornamelijk op Engelsen gericht. Het brood was bij het ontbijt hard en niet te eten. Gelukkig lagen er wel kipnuggets bij het ontbijt…

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Gezellig, goede ligging, lekker eten

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

Mooi schoon hotel met vriendelijk personeel.

Heerlijke week gehad in het hotel. Voordelen: schoon, prima kamer, bedden goed. Eten was voldoende en prima. Nadelen; klein zwembad, licht vrij drukke weg, hotel ligt niet pal aan zee. Staat nog andere hotel voor. Maar wel 100 meter vanaf het strand.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2018

Leuk rustig hotel en zeer netjes

Mooie kamer met prima inloop douche en goede bediening inde eetzaal en aan de bar

wendy Vranken
Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2017

Rustigen kleinschalig maar zeker de moeite

Hele mooie en grote kamer met ijskast. Lekker eten, meer dan voldoende en warm. Volwaardige en lekkere cocktails. Heel netjes hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2017

Schoon netjes hotel

Mooie ligging vlakbij strand. Fijn zwembad. Veel russen. Vlees/eten iedere dag lauw. Te hard matras, maar wel één i.p.v. 2 matrassen. Vriendelijk hardwerkend personeel. Schoon, fris en net hotel.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2017

mooi goed verzorgd hotel

Mooi hotel erg schoon, centrale ligging, vlak bij het strand en centrum.