Kunuku Aqua Resort reviews

Mw. M.M.W. Albers
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2023

Gezellig resort

Erg genoten!! +centrale ligging +alle eten is lekker! (overigens wel weinig keuze) +leuke entertainment +++kindvriendelijk +nette schone kamers +vriendelijk personeel +resort word goed bijgehouden waardoor alles netjes en schoon is +bij het vroegtijdig uitchecken is er een ruimte waar je je bagage achter slot en grendel op kan bergen. Je kunt nog de gehele dag gebruik maken van alle faciliteiten wat erg fijn is als is savonds pas vliegt. Ook is er een aparte ruimte beschikbaar waar je kunt douchen en omkleden. +goede airconditioning -bepaald eten/drinken wat op het menu staat is vaak op -lang wachten op drinken bij de bar Algemeen : in het weekend is het erg druk met locals die het resort komen bezoeken Tip: bij het warme eten een kids menu toevoegen. (Denk aan standaard patatjes,kipnuggets,frikandelletjes) Wij hebben meerdere mensen gesproken waarvan de kinderen weinig/niks aten omdat ze het niet kende/lusten. Dit geeft als ouders zijnde helaas veel stress op je "relaxte' vakantie.

Laatst bijgewerkt: 21 april 2023

Mw. N. Hoveling
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2023

Top resort

Voor de 3 de keer hier geweest! Nu met onze hele familie! Kamers en resort super netjes het eten was de eerste dagen wat minder, ik heb daar een gesprek over gehad met de manager is veel beter geworden en keurig opgelost! Een aanrader

Hr. J. de Vries
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2022

Een goed accommodatie voor het geld wat je ervoor betaald

Last minute kunuku aqua resort geboekt. Alles netjes voor elkaar, kamers worden netjes schoongemaakt en de bedden op gemaakt. Zwembaden met glijbanen genoeg voor de jeugd. Eten smaakt allemaal prima, buffet word wat saai gepresenteerd maar de smaak is goed! De bbq die je kunt boeken was lekker,en zo ook de A la carte maar ook daar voor geld de aankleding waar je zit te eten is wat simpel. Wil je wel iets zien van Curaçao dan zou ik zeker een auto erbij boeken.

Laatst bijgewerkt: 13 april 2022

Leuk park met vriendelijk personeel.

Fijne 2 weken hier gehad. Eten is meer dan prima, kamer ook niets mis mee. De badkamer is slecht geventileerd en door de hoge lucht vochtigheid gevoelig voor schimmel. WIFi op het hele park meer dan voldoende. Qua ligging is een auto hier zeer gewenst anders ben je afhankelijk van de bus die je ook naar de verschillende locaties kan brengen. Kluisje en senseo op de kamer aanwezig, koffie op = kopen bij receptie (redelijke prijzen) dit geldt ook voor badschuim en shampoo. De BBQ en a la carte eten zijn aanraders. De koelkast houdt koel meer niet.

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2022

Boven verwachting!

Een auto huren voor paar dagen is wel leuk, maar met de shuttle bus kom je ook in Willemstad en het strand.

Mw. H. Post (Metselaar)
Laatst bijgewerkt: 13 december 2021

Goed hotel! Goed maaltijd en heerlijk ontbijt ..echt top !Maar...toen wij op kamer aangekomen zag ik sensoapparaat klep was AL kapot en gingen we gelijk naar receptie zeggen dat sensoapparaat klep kapot was! tot nu wordt nog niet gedaan ..Verder is geweldig locatie ..

Hr. S. Jansen
Laatst bijgewerkt: 17 november 2021

Perfecte accommodatie. Centrale ligging op het eiland waardoor alle plekjes (met een huurauto) goed bereikbaar zijn. Vriendelijk personeel, zeer nette kamers en het is overal erg schoon. Het eten is prima met voor ieder wat wils, maar eenvoudig. De prijs/kwaliteitverhouding is daarmee goed.

Foto vanuit ons apartement