Lions Dive & Beach Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Ik vind de service achteruit lopen om handdoeken moeten vragen meerdere dagen.op strand per dag schone strand handdoeken eind van de dag met moeite nieuwe voor de volgende dag. Handdoeken op strand weg halen als je een uur weg blijft. En invasie van cruise mensen terwijl er op strand geen ruimte meer is. Is al lang geen resort meer om voor je rust te komen wordt te massaal jammer

van Ierssel
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Verblijf Lions Dive beach resort Curaçao

Was weer een fantastische vakantie het is altijd fijn om daar te verblijven, vriendelijk personeel heerlijk ontbijt met je voeten in het zand en uitzicht op de zee zo ontspannen kan het iedereen aanraden om daar te verblijven.

Laatst bijgewerkt: 21 december 2023

Mooie locatie, vriendelijk personeel

Mw. E. Vervelde
Laatst bijgewerkt: 16 maart 2023

Mooi resort

Mooi resort vlak langs het strand met verschillende eet tentjes en strand tentjes. Vriendelijk personeel. Goede bedden

Hr. M.B. Kiss
Laatst bijgewerkt: 16 november 2022

Super

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2022

Margit
Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

Lion's Dive, een heerlijk resort

We kregen een heel vriendelijke ontvangst met een glaasje drinken. Het resort is uitstekend verzorgd, hele mooie kamer en goede service in het resort. Zelfs een gratis busje naar de supermarkt en naar Willemstad. Alles prima geregeld. Dit resort heeft diverse tappunten voor gefilterd water zodat je geen water hoeft te kopen en dus geen plastic flesjes hoeft weg te gooien. Dit is een uitstekend duurzaam initiatief. Top!

Ons strandje